RR-folk i dynga!

Vinnare & Förlorare?

• Antal röstningar
    0

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Dags för årets GGN och följande personer (som jag känner till) ska köra!

1617 Jonas "Jonas" Hansen

1680 Oscar "oscar" Håkansson

2327 Fredrik "Zoulfly" Sörebo

Någon mer?

Vem "vinner" och "förlorar" och varför?

Ja jag vill ta bort fokus på Haydens vinst!

Last edited:
oscar skrev:
2583562 Dags för årets GGN och följande personer (som jag känner till) ska köra!

Någon mer?

Oscar bryter i första surhålet då cykeln skär pga för snål bestyckning trots att pålle har lagt ner sin själ i att optimera cykeln men underskattat den gotländska leran.
De övriga två kombatanterna kraschar i stalpen på fältet efter att de lystnat på någon RRfjädringsgurus tips om att "släppa två på returen".....

Själv hade jag tänkt köra om sadistprofessorerna inte lägger in fler prov som förhindrar mig att flyga hem, moppen som skall framföras blir KTM"jag kan köra 5 varv och starta med halv tank"LC4 Adventure.....

Bifogat

• ktm_02.jpg
    ktm_02.jpg
    55.6 KB · Visningar: 151
Finns det ingen sån här folklig tävling på sommaren så man kan röra fingrarna? :mad: Jag har just köpt en KX250 (tvåtakt förstås :yoparty ) så man kan träna mer (både på att köra och skruva).

Boris JR skrev:
2583581 Oscar bryter i första surhålet då cykeln skär pga för snål bestyckning trots att pålle har lagt ner sin själ i att optimera cykeln men underskattat den gotländska leran.
De övriga två kombatanterna kraschar i stalpen på fältet efter att de lystnat på någon RRfjädringsgurus tips om att "släppa två på returen".....

Själv hade jag tänkt köra om sadistprofessorerna inte lägger in fler prov som förhindrar mig att flyga hem, moppen som skall framföras blir KTM"jag kan köra 5 varv och starta med halv tank"LC4 Adventure.....

Vilket startnr?

Jag kör diesel med elstart så Pålle kan frånskriva sig eventuella missöden!

Neutral skrev:
2583621 Finns det ingen sån här folklig tävling på sommaren så man kan röra fingrarna? :mad: Jag har just köpt en KX250 (tvåtakt förstås :yoparty ) så man kan träna mer (både på att köra och skruva).
Ränneslätt (Eksjö), å så körs det ju något ute på Kvarn oxå

oscar skrev:
2583562 Dags för årets GGN och följande personer (som jag känner till) ska köra!

Någon mer?

Jag är starkare än nånsin efter att ha laddat hela sommaren på golfbanan. Jag ska uuiila förbi dig i stalpet och ge dig lite draghjälp.

Om jag vinner beror det på rutin, mod och styrka...och att många andra vurpar bort sig.

Jim Funck ska väl köra oxå...såg i alla fall hans namn i startlistan.

ZoulFly skrev:
2583915 Jag är starkare än nånsin efter att ha laddat hela sommaren på golfbanan. Jag ska uuiila förbi dig i stalpet och ge dig lite draghjälp.

Om jag vinner beror det på rutin, mod och styrka...och att många andra vurpar bort sig.

Jim Funck ska väl köra oxå...såg i alla fall hans namn i startlistan.

När åker ni dit? Vi kommer dit natten till fredag! :)

Funcken tillhör väl min ålderskategori så han och jag kan ju göra sällskap på startplattan!

oscar skrev:
2584015 När åker ni dit? Vi kommer dit natten till fredag! :)

Funcken tillhör väl min ålderskategori så han och jag kan ju göra sällskap på startplattan!

Vi åker fredag typ runt 11-12, tror jag och är framme runt 4 då. Bor på Visby Hotell. Bor du i Das Rollende Palats?

Sen har vi bord bokat på Munkkällaren både fredag och lördag. Haka på om du vill. Lars Lönn (ex. SS600) ska med där oxå, kom jag på...och Johan Werner (ex. R1000) är med som mek och depåglädje.

ZoulFly skrev:
2585328 Vi åker fredag typ runt 11-12, tror jag och är framme runt 4 då. Bor på Visby Hotell. Bor du i Das Rollende Palats?

Sen har vi bord bokat på Munkkällaren både fredag och lördag. Haka på om du vill. Lars Lönn (ex. SS600) ska med där oxå, kom jag på...och Johan Werner (ex. R1000) är med som mek och depåglädje.

Vi bor i det rullande hotellet ja! Om det blir för kallt så ville farsan ta in på hotell, lycka till liksom...

Vi är ett gäng och har redan kvällarna bokade, men tack ändå! :)

Ska inte Augustsson köra? Isf håller jag på honom.

Sörebo är en seg, seg en och kommer före Oscar.

Oscar, vill du ha ett MMS?

Webspy skrev:
2586860 Ska inte Augustsson köra? Isf håller jag på honom.

Sörebo är en seg, seg en och kommer före Oscar.

Oscar, vill du ha ett MMS?

Alltså, hoj kör man när det e fint väder. På sommaren. Eller åtminstonde VARMT ute..!! Ska det va så svårt.. :tungan

Men får lov att tacka för ditt trogna stöd.. :tummenupp :)

Känner inte till några av kombattanterna, men önskar dem lycka till!
Boris.Jr´s kommentarer är annars klockrena och trovärdiga! :) Så jag satsar oxå på att det blir nåt sånt!

Yes, yes, yes...tog Oscar med 16 sekunder :) Tyvärr blev Jonas snabbast i den här något mediokra gruppen.
Jonas 3.04 nånting
Zoulfly 3.07.38
Oscar 3.07.54

Det blir en skön kväll på Munkkällaren :):fyllisar

ZoulFly skrev:
2590882 Yes, yes, yes...tog Oscar med 16 sekunder :) Tyvärr blev Jonas snabbast i den här något mediokra gruppen.
Jonas 3.04 nånting
Zoulfly 3.07.38
Oscar 3.07.54

Det blir en skön kväll på Munkkällaren :):fyllisar

hur många varv?

Mille-R skrev:
2590888 Grattis, hur gick det för Niklas?

Niklas var tydligen bara ute och testade hojen om den funkade. 1 varv på 55 minuter.
Vi körde 4 varv, vilket är "sådär" men det är svårt att få ihop 5 varv nu när dom har kortat av körtiden.

ZoulFly skrev:
2590882 Yes, yes, yes...tog Oscar med 16 sekunder :)

Jag tror jag :zpy !!!! :mad:

Min låda pajade efter ca 10km så jag körde med ettan i stort sett hela racet!
Nästa år ska jag ha fler än två lätta pass på hojen i träning och DÅ J-VLAR!!!! :huvet

oscar skrev:
2592683 Jag tror jag :zpy !!!! :mad:

Min låda pajade efter ca 10km så jag körde med ettan i stort sett hela racet!
Nästa år ska jag ha fler än två lätta pass på hojen i träning och DÅ J-VLAR!!!! :huvet

Synd!! Uppmed hakan.
Nästa år SKA jag vara med så då får du nån att slå! :D

Själv var jag helt chockad nyss då jag skulle hälsa på min vän som just kom hem från GGN.
Han skulle satsa på att iaf komma två varv.
Han körde leende tre!
Å inte var han hemma heller... hans flickvän suckade; Han har just åkt och spelat innebandy...

HUr mycket orkar en del?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck