Rossi I F1 2007

"men sedan finländaren återigen ertappats halvnaken och berusad i samband med tester på Monza skriver finska tidningar att stallet har tröttnat på hans festande och inte längre utesluter ett stallbyte."

Heja finland! :yoparty

Tror jag kan sätta en spänn på att det kommer att gå hyfsat bra.

Tråkigt liv!!

Han är en gud inom motorsport, bara att erkänna! större talang tror jag aldrig världen skådat.

Det är rena spekulationer från en italiensk tidning. Ingenting som är bekräftat nånstans.

Det stod att han enligt ryktena va 4 tiondelar slöare, andra gången han körde en f1-bil. Ja nån nybörjar tur var det väl inte. Kommer att gå bra som fan för han!!! :tummenupp

oscar skrev:
Ganska kul att se svennar som tror på allt de läser (i kvällsblaskor)!
Tja.. aftonbladet bör alltid läsas med kritiskt öga, men man läser vad man vill :) hade blivit mycket roligare att se både motoGP och F1 om bytet blev av.

kajlyl skrev:
Tja.. aftonbladet bör alltid läsas med kritiskt öga, men man läser vad man vill :) hade blivit mycket roligare att se både motoGP och F1 om bytet blev av.

F1 hade fortfarande varit lika tråkigt eftersom jag inte tror att själva racingen hade blivit bättre. MotoGP kanske hade blivit lite mer spännande än detta året, men det absolut roligaste hade varit att se Rossi på en Cube, Kawa, WCM eller whatever!

"Frågan är vem som i så fall gör honom sällskap hos Ferrari, Michael Schumacher vars kontrakt går ut efter nästa säsong, eller ansluter Kimi Räikkönen?"

Ferrarri har väl iof just tecknat kontrakt med Felipe Massa om jag inte är helt ute o cyklar...som ska ta Rubens plats till 2006.

/N

Det roligaste hade ju varit om ryktet att Rossi vill vinna både MotoGP och 250 samma år hade varit sant. Det hade varit grymt att följa, speciellt med tanke på hur kvicka Yamahas 250 hojar är nu för tiden. :)

Goodstuff skrev:
Det roligaste hade ju varit om ryktet att Rossi vill vinna både MotoGP och 250 samma år hade varit sant. Det hade varit grymt att följa, speciellt med tanke på hur kvicka Yamahas 250 hojar är nu för tiden. :)

Cajback och Rossi i samma team? :) :hihi

Goodstuff skrev:

Ja det hade ju varit sinnessjukt kul! Kan Everts så ska det fanimej funka på asfalt med!

Spencer gjorde det ju 82 så det kan ju gå.
Rossi och Watz i samma team låter väl bra?

Oavsett vad han ska göra så hoppas jag att han slutar vinna i MotoGP. Att se honom köra en avsevärt sämre hoj som enbart har vinstchanser i regn skulle vara kul.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back