Rookie visar framfötterna i regnrace!

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Med all respekt för de tre på pallen vill jag gratulera och hylla 4:an i dagens Bott-race i Karlskoga!

Nr 28, Conny Sundberg, kliver fram sin första säsong någonsin och slår till med en 4:e plats i första racet, med option på pallplats - och tar dessutom plats som nr 2 i första startled i eftermiddagens race. (Som tyvärr ställdes in för massivt regn)

RIKTIGT GRYMT KÖRT! RESPEKT! :Bugar :banana

För din del hoppas jag på regn resten av racen :D och att du har möjlighet att byta upp dig till mer hästar nästa säsong! :yoparty

Då blir du farlig!

Kör så det ryker!

Bifogat

• BoTT 28.jpg
    BoTT 28.jpg
    53.4 KB · Visningar: 369
En rookie som ännu inte förstått hur halt det är när det regnar ;)

Snyggt kört!

:bow snyggt jobbat Conny!
Skulle varit där men.......fick inte för Mamma.

Grymt fint kört och grattis Conny :yoparty:yoparty:yoparty
Är det nån som har ett foto på pallen glömde kameran i husvagnen o ville inte gå i regnet en gång till.
Ses på Knudan och tack för ännu ett trevligt race alla BOTTARE O Erfare era stackare :Bugar:Bugar:Bugar

FY FAN vad BRA.
Grattis Conny:tummenupp

Du ser vad bra allt blir när du gör som jagt lärt dig:rolleyes:

Jag ringer dig, vill vara mek i ditt team nästa race:)

Ja vad säger man Conny..... Stort grattis :tummenupp

Ny motor i garaget nu så snart skall du få dig en match igen....

Denna gången på Torpet skall jag inte låta dig komma undan :D

Vad hände med dig Geir????? Du skall ju vara en torped i regnet??? :död

Kval som gikk til helv.. pga QS som kutta i ett sett:huvet Og starter man sist er Karlskoga ikke lettest - men fikk 5 el 6 beste rundetid:) Men jeg var der, hvor var du:arsele

Haha hade jag varit där hade jag väl fått meka åt dig igen och se till att din j*vla QS fungerar! :tuttar

Om du nu måste veta så satt jag och surade hemma för att jag inte kunde vara med :huvet :huvet

Men nu har jag fått en ny motor och hoppas nu på att jag kan få ihop cykeln under min semester - So håll ut ett litet tag till min vän sen skall du få Grisebank!! :glömdet

Haha hade jag varit där hade jag väl fått meka åt dig igen och se till att din j*vla QS fungerar! :tuttar

Om du nu måste veta så satt jag och surade hemma för att jag inte kunde vara med :huvet :huvet

Men nu har jag fått en ny motor och hoppas nu på att jag kan få ihop cykeln under min semester - So håll ut ett litet tag till min vän sen skall du få Grisebank!! :glömdet

Jepp - trenger en som skjønner QS:tummenupp Grisebank:lol:lol:lol Så dårlig som jeg kjører bør det være enkelt:tummenupp

Back