RoH och The Pink Ladies vårturer.

hahhaha fan va snabb du e!! :tummenupp

Bitarna börjar falla på plats:)

Reisleiters/backmarkers är nästa steg, Som det ser ut nu så blir det 10-15 grupper, ett PM vore klädsamt från intresserade som känner sig lämpade

Många i RoH och några i TPL kommer inte undan även om ni fegar ur och försöker slippa undan med att inte PMa:tungan

Behovet är stort så ALLA även utanför RoH och TPL skall känna sig välkomna till detta:tummenupp

Precis så som VBK skriver så börjar tiden dra ihopa sig och vi närmar oss med stormsteg Vårturen. Nu har jag helt plötsligt blivit reisleiter i Rosa gruppen och behöver en backmarker. Någon frivillig?

Vi behöver ert stöd nu och jag har redan gått ut med ett mail till alla medlemmar, har dock bara fått svar från EN person. Hade varit trevligt om fler ville vara med. :)

Precis så som VBK skriver så börjar tiden dra ihopa sig och vi närmar oss med stormsteg Vårturen. Nu har jag helt plötsligt blivit reisleiter i Rosa gruppen och behöver en backmarker. Någon frivillig?

Vi behöver ert stöd nu och jag har redan gått ut med ett mail till alla medlemmar, har dock bara fått svar från EN person. Hade varit trevligt om fler ville vara med. :)

Finns det behov så kan jag vara backmarker i en grupp!!

Är gött å ligga längst bak å hålla koll på dom små, vilsna, själarna.. :hihi

Pm:a VBK innan.

Last edited:
Onödigt inlägg:
( Å herreguuud vad tidigt på morgonen! Jag kommer förmodligen inte lyckas ta mig upp.... Jag dööör!)

Onödigt inlägg:
( Å herreguuud vad tidigt på morgonen! Jag kommer förmodligen inte lyckas ta mig upp.... Jag dööör!)

hahhahaha....vi får hjälpas åt. jag är inte speciellt morgonpigg av mig i heller. :D

Onödigt inlägg:

Ahhh så hemskt är det inte. Tror mig. Det är värt mödan :D

*/ ?>
Back