rocket III strassekämpfer

Fet! Här är en till! Mycket tyskstuk, motivlack mm mm. Har sett fler och större bilder någonstans, men jag hittar inte dem nu.

EDIT: hittade fler! Hoppas det inte gör något att jag slänger upp dem i din tråd.. :)

Bifogat

• rocket.jpg
    rocket.jpg
    104.4 KB · Visningar: 464
  • rocket1.jpg
    rocket1.jpg
    137.7 KB · Visningar: 218
  • rocket3.jpg
    rocket3.jpg
    126.4 KB · Visningar: 168
  • rocket2.jpg
    rocket2.jpg
    130.5 KB · Visningar: 262
  • rocket4.jpg
    rocket4.jpg
    126.8 KB · Visningar: 153
Last edited:
lahi skrev:
Fet! Här är en till! Mycket tyskstuk, motivlack mm mm. Har sett fler och större bilder någonstans, men jag hittar inte dem nu.

EDIT: hittade fler! Hoppas det inte gör något att jag slänger upp dem i din tråd.. :)

Nu mår jag RIKTIGT illa :näsblod

lahi skrev:

urk..fi fan så ful..:zpy

lahi skrev:

Så ska det se ut. :yoparty

Hehe, ja, det är ju inte riktigt min smak heller, men det finns ju folk som tycker det ska se ut så där! Men jag tycker ändå att det är ganska fräckt att bygga om en sådan koloss... hmmm.. lite kluven är jag allt! Röven är ju lite för mycket, men resten kanske... lurigt!

Den första väckte grymma "vill-ha" begär, men den andre ställer jag mig lite avvaktande till ;). Fasiken... nu blev man ju sugen på en sådan där...

Den ska enligt uppgift vara mycket snabb från stillastående till 100.
Den är väl byggd så att gammelfarmor ska kunna rasta Qvarnis vid rödljuset :)

Jonathan skrev:
Den ska enligt uppgift vara mycket snabb från stillastående till 100.
Den är väl byggd så att gammelfarmor ska kunna rasta Qvarnis vid rödljuset :)
Fabriksuppgift var väl 2,8 sek har jag för mig. Som en sporthoj! Finns filmer på den där tyskstukade Triumphen (och några andra hojar) här http://www.fighter-alliance.de/start.htm Klicka vidare till videos. Han kör iaf från en v-max och en HD, men att han kör från en HD säger ju inte så jäkla mycket... Finns många bilder på den sidan också, under fotos! Bilder på många, många fighters... :tummenupp

lahi skrev:

sdb90943.gif

Säger bara...dessa tyskar! Första bilden var förstås riktigt farlig men sedan kommer det alltid någon tysk och förstör allting...

Den första var manlig, men ful/snygg.

Tyskarna...ja.... Har de själv svårt att få upp den så de måste bygga ståfräsbräda i baken? :va

Tror att jag ser en flaska N2O på tyskens - kan det gå bra? :confused:

(Man har själv alldeles för lite kubik!)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra