RN MC Demontering

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
2012 Vespa 300 GTS Super
Jahap, glapp i styrlagret och inte kan jag meka för fem öre.
Rullar upp till RN och receptionisten ber mig direkt köra runt på baksidan.

Där möter jag samme snubbe som servade min gamle R6:a. Alltid trevlig som fan och glad. Han känner lite på hojen och visst är det glappt.
Då tänker jag genast hur många tusen detta kommer att kosta och Anderstorp om 2 veckor kan jag antagligen glömma...

Han drar in och hämtar lite verktyg, 5 skruvar bort och spänner åt lagret och skruvar igen skiten. Klart!

Perfekt! -"Var ska jag betala?" och får svaret: -"Äh skit i det, den bjuder jag på!"

Alltså denna firma gör tre saker som ingen annan mc-firma jag varit på lyckats med.

1, Jävligt trevliga att prata med
2, Kompetenta
3, Aldrig risk för att bli lurad prismässigt även fast man inte fattar ett skit av mek.

Det är oftast nr 1 och 2 som spricker hos andra firmor jag varit på tidigare.

Så ska ni göra något med hojen så rekommenderar jag verkligen RN MC Demontering i Partille / Göteborg!

Sån jävla bra service!!!

Rn Mc e guld, har bara handlat av dom över telefon, men vilken jävla bra service dom har, alltid trevliga, och försöker hjälpa så mycket dom bara kan... helt klart tummen upp för Rn Mc

försöker promota dom lite, när folk behöver delar, allt kul med en trevlig firma.. för engångs skull !

Har aldrig varit där själv men har aldrig hört något negativt om det stället :tummenupp

Till skillnad mot samtliga andra mc-verkstäder i stan...

Det som jag tycker är bäst är att jag aldrig är orolig att bli lurad på någonting. De är lite "old school" när det gäller reparationer, om någonting går att fixa billigt istället för att bara köpa nytt så gör dom det.

Väldigt skönt att känna när man själv inte kan meka alls.

Sen som sagt är de ju trevliga och riktigt kompetenta.

RN mc är bäst, så är det bara. vill också nämna kenneths mc. de är de två firmor som går att lita på i göteborg!

Jag ger dem nästan alltid dricks då dem i regel är mycket billigare och trevligare än alternativen :O

Det som jag tycker är bäst är att jag aldrig är orolig att bli lurad på någonting. De är lite "old school" när det gäller reparationer, om någonting går att fixa billigt istället för att bara köpa nytt så gör dom det.

Väldigt skönt att känna när man själv inte kan meka alls.

Sen som sagt är de ju trevliga och riktigt kompetenta.

Kan bara hålla med Er övriga. Har iofs lagt en hel del pengar hos dem också,,, Men inga problem med att få hjälp och gör trevliga dessutom. Har själv fått dessa "snabb jobb" fixat "utan extra avgift" vid ett par tillfällen av dem.
Bor bara en liten bit därifrån dessutom så lite tur får man ha, bra och nära ;-)

Bra ställe, sen att jag bara har några hundra meter dit gör ju inte saken sämre. Skänkte dom min KLE 500 i höstas efter ett motorras, orkade inte laga sk-ten så om någon är sugen så kanske den står där och är till salu. Dom skulle varje fall montera på en ny motor på den.:banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT