Ringsignal som skriker ett namn!!

FREDRIKN

Utmattad...
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
R1-02*SLÅLD*,Puch Alabama-68,DBS,Och en volvo 240.
Är det någon här som vet någon site där man kan ladda ner eller beställa sådana ringsignaler på??

Skulle visa mig så riktig och skaffa det till tjejen eftersom hon vill ha en sådan. Men tji fick man. Hittar inte det någonstans. Någon borde ju kunna hjälpa mig så jag slipper krypa till korset och säga att jag inte kunde lösa problemet. Då kanske hon stryper mina bensin pengar till hojen. Och det hoppas jag inte att ni vill utsätta mig för. :(

Hittade på mobilehits, men där fanns inte carina med.

// Fredrik

Last edited:
FREDRIKN skrev:
Är det någon här som vet någon site där man kan ladda ner eller beställa sådana ringsignaler på??

Skulle visa mig så riktig och skaffa det till tjejen eftersom hon vill ha en sådan. Men tji fick man. Hittar inte det någonstans. Någon borde ju kunna hjälpa mig så jag slipper krypa till korset och säga att jag inte kunde lösa problemet. Då kanske hon stryper mina bensin pengar till hojen. Och det hoppas jag inte att ni vill utsätta mig för. :(

// Fredrik

Vet inte vad du har telefon, men om den stödjer *wav eller *mp3 så borde du väl kunna spela in vad som helst med en mikrofon och en dator och sen skicka till telefonen?

ja om du inte har en mick går de med ett par hörlurar med :tummenupp

Jag har en skitkul signal när Svullo skriker och gapar mitt namn. Ska se om jag kan få ner den från telefonen till laptoppen. Isf kan jag lägga upp den.

RoLLER skrev:
Jag har en skitkul signal när Svullo skriker och gapar mitt namn. Ska se om jag kan få ner den från telefonen till laptoppen. Isf kan jag lägga upp den.

Jo, men nu var det väl trådskaparens namn det skulle skrikas? :tungan

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back