Rimligt pris på Cheva Van G20 Starcraft -89?

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Har alltid gillat de här gamla järnen och tänkte nu tillsammans med en kompis köpa en för att bla frakta hojarna i.

Har nu hittat en rostfri (!) långmilare (34 000 mil), underredsbehandlad med nyrenoverad motor och låda och det mesta bytt: kylare, avgassystem, vattenpump, generator, ackompressor, bromsar, bromsrör, bakaxel etc etc. Bilen är besiktigad med rena papper och skattad, nya däck och nytt batteri.

Har inte provkört ännu men den ser fräsch ut på bilderna.

Vad är rimligt pris?

köpte en i hyffsat skick lite rost i dörrar fräsch inne, icke fungerande ac men annars fin 23k mil gick rakt igenom besiktningen.

8 papp så mer än det dubbla vetefan om det inte är en diesel såklart

köpte en i hyffsat skick lite rost i dörrar fräsch inne, icke fungerande ac men annars fin 23k mil gick rakt igenom besiktningen.

8 papp så mer än det dubbla vetefan om det inte är en diesel såklart

8??? De jag kikat på under 10 har hittills varit lik, ungefär lika ofräscha som ägarna....:D

Den här killen vill ha 30k. Det kan jag få en Vito 02 för...inte lika kul men funkar ju också. Eller är det så att de få fräscha vanar som finns kostar? Ligger ett gäng ute nu för 20-40k, de flesta runt 88-90:confused:

Denna är en bensinare, 350 med 700 låda

8??? De jag kikat på under 10 har hittills varit lik, ungefär lika ofräscha som ägarna....:D

Den här killen vill ha 30k. Det kan jag få en Vito 02 för...inte lika kul men funkar ju också. Eller är det så att de få fräscha vanar som finns kostar? Ligger ett gäng ute nu för 20-40k, de flesta runt 88-90:confused:

Denna är en bensinare, 350 med 700 låda

hehe är nog jag som fick ett riktigt bra pris, köpte den obesiktigad av en polare. men han köpte den för 12 förra året, vist finns det skavanker men den är inte redo för pressen än.
Men är nog som du säger att dem få fina som finns kostar därefter, nästan alla är 89or då alla hantverkare verkar haft hybris och skulle ha van.

Samma motor och låd och utrustnings nivå som min då, de e klart det va sjukt mycket bytt på den, så priset är väl rimlgt frågan om ni behöver det om den ska va tredje bil?

hehe är nog jag som fick ett riktigt bra pris, köpte den obesiktigad av en polare. men han köpte den för 12 förra året, vist finns det skavanker men den är inte redo för pressen än.
Men är nog som du säger att dem få fina som finns kostar därefter, nästan alla är 89or då alla hantverkare verkar haft hybris och skulle ha van.

Samma motor och låd och utrustnings nivå som min då, de e klart det va sjukt mycket bytt på den, så priset är väl rimlgt frågan om ni behöver det om den ska va tredje bil?

Lura av polarna räknas inte....:D

Kikade på den igår och den var riktigt fin. Såg kvittot på motor och låda: 30 resp 17k:gnissla så han har ju bevisligen lagt ned en hel del pengar.

Är sugen men kanske ska satsa på något bruksigare.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park