Jaha brudar, nu är det er tur att komma med era första tankr om 3 killar som ni ser nånstans.
Here goes:
1. Han står lutad mot ena pelaren på busshållplatsen med händerna nonchalant i fickorna och låtsas vara helt oberörd av vad som händer omkring honom. Han är snyggt klädd och ser välvårdad och tränad ut.
2. Han är lönnfet och går runt på IKEA o kollar på en Billyhylla. När han kollat klart går han ut o köper 3 korvmedbröd och trycker i sig dem som om de vore dricka för honom. Han har skäggstubb och beter sig klumpigt.
1. Han står lutad mot ena pelaren på busshållplatsen med händerna nonchalant i fickorna och låtsas vara helt oberörd av vad som händer omkring honom. Han är snyggt klädd och ser välvårdad och tränad ut.
2. Han är lönnfet och går runt på IKEA o kollar på en Billyhylla. När han kollat klart går han ut o köper 3 korvmedbröd och trycker i sig dem som om de vore dricka för honom. Han har skäggstubb och beter sig klumpigt.
3. Han är jag!
Jag vet ingenting om dig, så jag tar ettan han verkar vara bra nog.............
Nummer 1: Fräsch kille. Vältränad och snygg klädsel går hem!
Nummer 2: asså, killar skall vara smala. feta killar går bort direkt.
Nummer 3: Killar som åker hoj är ett stort +
Men inte om dom burnar utanför Burger King
Om ni inte redan märkt av ironin så infinner sig den på grabb nummer 2
Jaha brudar, nu är det er tur att komma med era första tankr om 3 killar som ni ser nånstans.
Here goes:
Jag tror att detta är en sammanfattning av mavericks liv...
1. innan han fick egen lägenhet... står och drömmer om hojen han vill ha.
2. Har nu lägenhet och måste fylla den med prylar... hinner inte träna och hinner bara äta skräpmat då hans jobb tar mest tid.
3. Ja, det är Maverick idag!!
1. nej. jag har en samlagsvän. faktiskt
2. Mycket sant. Men jag är inte ens systembolags myndig
3. klok o erfaren är alltid bra. dock skall du skaffa barn, villa o volvo snart. jag vill inte stressa
1. nej. jag har en samlagsvän. faktiskt
2. Mycket sant. Men jag är inte ens systembolags myndig
3. klok o erfaren är alltid bra. dock skall du skaffa barn, villa o volvo snart. jag vill inte stressa
!. alltid bra att ha en sån, Undra om han ser dig som en sån?!?
2. hoppas din vän i samma lag har åldern inne då!!
3. *asgarv* Om det nu skall skaffas nåt så skulle det i så fall bara vara en till hoj! Sånt där trams kan andra syssla med...
Tänkte på en sak... om jag nu ses som sååå gammal... hahaha då är J-Bone snart pensionär med andra ord!!!
Jeeeeees... bra att du upplyste mig om detta BB!
!. alltid bra att ha en sån, Undra om han ser dig som en sån?!?
2. hoppas din vän i samma lag har åldern inne då!!
3. *asgarv* Om det nu skall skaffas nåt så skulle det i så fall bara vara en till hoj! Sånt där trams kan andra syssla med...
Tänkte på en sak... om jag nu ses som sååå gammal... hahaha då är J-Bone snart pensionär med andra ord!!!
Jeeeeees... bra att du upplyste mig om detta BB!
1. Mja. jag ser ju honom som min pojkvän o han mig som sin flickvän så det är nog lungt
2. i samma lag? nu virrar du bort mig
3. Åhfan. en riktigt ungkarl med andra ord
J-bone är ju bara ett år äldre än dig. Inte är han pensionerad inte. Man är inte äldre än vad man gör sig
1. Mja. jag ser ju honom som min pojkvän o han mig som sin flickvän så det är nog lungt
2. i samma lag? nu virrar du bort mig
3. Åhfan. en riktigt ungkarl med andra ord
J-bone är ju bara ett år äldre än dig. Inte är han pensionerad inte. Man är inte äldre än vad man gör sig