Riders Stockholm bjuder till fest

• Thread starter Thread starter Riders
  • Start date Start date

Riders

Guest
Den 2 oktober bjuder vi in alla till vad som förmodligen är vårat sista öppna event för 2009! Snart gömmer sig folk i sina garage för att slippa tänka på hösten och vissa av er kommer vi förmodligen inte se igen förens det är vår igen!

Pub Bryggeriet, Märsta centrum står för lokalerna, vi kommer ha Liveband & Dj samt försöka ha lite nytt film material rullandes i tv apparaterna. Mer information, karta, länk till bandet, en av bandets låtar osv hittar ni på våran hemsida! Riders Stockholm

Coolt vi får se jag och Mr H kanske dyker upp..sen vet vi inte om de är några från Lameriders som dyker upp..

Vem fan orkar åka till Märsta....:näsblod

Vet inte om alla vet om det här... Men det som gäller för alla killar som kommer dit är att ha med sig MINST 2st brudar (Självkart SNYGGA brudar) Och givetvis ska man dela med sig av brudarna!!!

Ville bara säga det så att alla vet så ingen har missat det!!

Edit: Det är halvnaket som gäller för brudarna och senare på kvällen även helnaket fast det har väl ingen missat....? :yoparty

Vet inte om alla vet om det här... Men det som gäller för alla killar som kommer dit är att ha med sig MINST 2st brudar (Självkart SNYGGA brudar) Och givetvis ska man dela med sig av brudarna!!!

Ville bara säga det så att alla vet så ingen har missat det!!

Edit: Det är halvnaket som gäller för brudarna och senare på kvällen även helnaket fast det har väl ingen missat....? :yoparty

Passar Push up BHn som du lånade av mig igår kväll?

Passar Push up BHn som du lånade av mig igår kväll?

Hehe ja den satt faktist bra när jag vaknade imorse iaf, fast under dan nu så har har den skaft lite på sidan skulle nog behöva en storlek större om du har? :va

Duger det inte med två gamla skåp? Stadiga som tanks. Jag lovar att dela med mig!

Jo vafan jag är inte så kräsen allt som rör på sig bara så är det lugnt! :tummenupp

Last edited:
Hehe ja den satt faktist bra när jag vaknade imorse iaf, fast under dan nu så har har den skaft lite på sidan skulle nog behöva en storlek större om du har? :va

Jo vafan jag är inte så kräsen allt som rör på sig bara så är det lugnt! :tummenupp

Tar med mig när jag åker upp så du behöver inte oroa dig :) Pippi fix ;)

Har dock problem med att hålla mina innanför men ni grabbar kan säkert hjälpa till med det :va under kvällen...??:tuttar:tuttar

hmm jaa .. feest ( tränar min stockholmska ) ikväll alltså .. men först måste de GASAS lite .. :D

syns ikväll !

Tar med mig när jag åker upp så du behöver inte oroa dig :) Pippi fix ;)

Har dock problem med att hålla mina innanför men ni grabbar kan säkert hjälpa till med det :va under kvällen...??:tuttar:tuttar

Okok låter kanon!

Jaja förfan det där ska väl inte vara några problem att få hjälp med finns många stora karar där ikväll som kan hjälpa dig att hålla bysten uppe om det blir för tungt för dig ! :yoparty

Okok låter kanon!

Jaja förfan det där ska väl inte vara några problem att få hjälp med finns många stora karar där ikväll som kan hjälpa dig att hålla bysten uppe om det blir för tungt för dig ! :yoparty

Schysst! Men hjälp inte till om ni inte fått lov till det, då smäller det :arsele

Mad_Skillz: Jag hittar fasen inte BHn, blir det bra med korsett?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul