Reservdelar till en Yamaha R6 -07

Stoffe86

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
Yamaha YZF-R6
Tja!
Körde och vurpade min Yamaha R6 2007a igårkväll :(
Styret knäcktes, fotpinne vänster knäcktes, lampan trycktes in och den fick diverse plast/lackskador! Allt på vänstersidan bara dock.. Plast och lack är ju lätt fixat, men fotpinne, lampfäste, och det andra materiella behövs nytt! Någon som vet var jag kan få tag på delar utan att bli urfattig? OBS. Endast halvförsäkring!

Tacksam för svar! Mvh

2845500 Tja!
Körde och vurpade min Yamaha R6 2007a igårkväll :(
Styret knäcktes, fotpinne vänster knäcktes, lampan trycktes in och den fick diverse plast/lackskador! Allt på vänstersidan bara dock.. Plast och lack är ju lätt fixat, men fotpinne, lampfäste, och det andra materiella behövs nytt! Någon som vet var jag kan få tag på delar utan att bli urfattig? OBS. Endast halvförsäkring!

Tacksam för svar! Mvh
Jävligt tråkigt! Åk till första bästa yamaha-dealer så lär dom nog fixa fram prylar!

Har du styre på din r6 föresten? :tungan

Jävligt tråkigt! Åk till första bästa yamaha-dealer så lär dom nog fixa fram prylar!

Har du styre på din r6 föresten? :tungan

Hehe ja, men det kommer ju kosta skjortan med arbetskostnader.. Kan skruva själv så det e lätt fixat.. Haha du förstod vad jag mena hoppas jag ;)

2845511 Hehe ja, men det kommer ju kosta skjortan med arbetskostnader.. Kan skruva själv så det e lätt fixat.. Haha du förstod vad jag mena hoppas jag ;)
Du behöver ju inte lämna in den bara för du att köper delarna hos Yamaha. Du kan ju chansa på att delarna passar från en -06 och köpa dom begagnat. Hur du än vrider och vänder på det så blir det garanterat inte billigt :(

Du behöver ju inte lämna in den bara för du att köper delarna hos Yamaha. Du kan ju chansa på att delarna passar från en -06 och köpa dom begagnat. Hur du än vrider och vänder på det så blir det garanterat inte billigt :(

Thx, lägger in en beställning direkt! :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti