Har en z1000 -08 som tydligt syns och funderar på nu som sista bit på kakan i ljudets väg att rensa burken men söker lite expertis.
Min oro är 2 saker
1* Att ljudet inte bara ska bli högre utan ge konstiga toner i vissa lägen eller kan man bara räkna generellt med att ljudnivån höjs?
2* Hojen ska visserligen inte besiktas förrän om 5mån och kommer troligen inte vara i min ägo då, men vill självklart att nya ägaren inte ska få problem så min fråga i detta lyder: tror ni man klarar värdena med en mappning med pc3 för utan katt,k&n,större luftburk sammt leo vince carbon utan db-killers
En säljare på Nortbike trodde det kunde räcka med att jag slängde på org dämparna vid besiktning för att klara mig igenom, men jag vet inte detta blir juh med en ny mappning där mer bränsle kommer tillföras på dom flesta nivåer över 3000rpm och kan man vända på processen och "skapa" en tillfällig katt genom att fylla den tomma burken med lämpligt material tex stålull för enbart besiktningen
Hur lyder domen ni som gått i denna djungel förut
Min oro är 2 saker
1* Att ljudet inte bara ska bli högre utan ge konstiga toner i vissa lägen eller kan man bara räkna generellt med att ljudnivån höjs?
2* Hojen ska visserligen inte besiktas förrän om 5mån och kommer troligen inte vara i min ägo då, men vill självklart att nya ägaren inte ska få problem så min fråga i detta lyder: tror ni man klarar värdena med en mappning med pc3 för utan katt,k&n,större luftburk sammt leo vince carbon utan db-killers

En säljare på Nortbike trodde det kunde räcka med att jag slängde på org dämparna vid besiktning för att klara mig igenom, men jag vet inte detta blir juh med en ny mappning där mer bränsle kommer tillföras på dom flesta nivåer över 3000rpm och kan man vända på processen och "skapa" en tillfällig katt genom att fylla den tomma burken med lämpligt material tex stålull för enbart besiktningen

Hur lyder domen ni som gått i denna djungel förut
