Renoveringssats till Kawasaki ZX 6R sökes

Tarsan

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Yamaha R6
Tjaba allihop! Någon som har renoveringssats till främre vänster gaffelben till en kawasaki ZX6R av årsmodell-95 till salu? Det läcker olja om det främre vänstra gaffelbenet så jag har fått höra att det är Renoveringssatsen jag bör byta. Kan det stämma? Och i så fall, e det någon som vet var man kan få tag på sådant billigt?

Tarsan skrev:
2352132 Tjaba allihop! Någon som har renoveringssats till främre vänster gaffelben till en kawasaki ZX6R av årsmodell-95 till salu? Det läcker olja om det främre vänstra gaffelbenet så jag har fått höra att det är Renoveringssatsen jag bör byta. Kan det stämma? Och i så fall, e det någon som vet var man kan få tag på sådant billigt?

Packboxar borde räcka till den och sånt finns på närmaste Mcreservdelsbutik för ca 300-400kr (Iaf till min 99:a)

Tarsan skrev:
2352132 Tjaba allihop! Någon som har renoveringssats till främre vänster gaffelben till en kawasaki ZX6R av årsmodell-95 till salu? Det läcker olja om det främre vänstra gaffelbenet så jag har fått höra att det är Renoveringssatsen jag bör byta. Kan det stämma? Och i så fall, e det någon som vet var man kan få tag på sådant billigt?

Jag bytte packboxar och tätringar för bara en månad sedan... Kostade under 300 för båda benen.... Jag hade åxxå läkage på vänster, men bytte på bägge när jag ändå höll på.. :)

Beställde från Lelles, låg på posten dagen efter.....:tummenupp

Lycka till med skruvandet.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back