Rekordpris på kolvsats?

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Fast nu är det ju 15 000 kr han vill ha. Det är möjligt att han har lagt på lite extra smör på ordinarie priset, men det gör ju Elgiganten varje dag och Hemtex har rea i 4 månader i stöten...

Varför jämför man grus med diamanter för när man bevisligen inte har en aning om vad man pratar om? :arsele

Vi vet ju inte vad annonsören har betalat för detta.

På en japansk sida, www.webike.net, så hittade jag kolvarna för c:a 8400:- och kammarna för c:a 9400:- (i Japan då såklart).

Så det är väl inte omöjligt att han betalat över 30.000:- för sakerna hemma i Sverige?

Men jag tycker iofs också att Yoshimuras priser ligger långt över dom priserna du visade, men ska man jämföra så ska man väl titta på samma märke?

Källhänvisning:
http://item.rakuten.co.jp/webike-rb/117538/
http://www.webike.net/sd/117470/

vad ska du ha dem till, vad jag ser så har du en CBX 1047 och GSX-RW 1100...hmm ingen busa så varför bry sig om priset:confused:

vad ska du ha dem till, vad jag ser så har du en CBX 1047 och GSX-RW 1100...hmm ingen busa så varför bry sig om priset:confused:

Ja, varför finns de då diskusioner här inne om att hojar har fantasipriser på blocket?
Och som de e inte heller då ägaren som diskuterar.
Och det står att de var en stilla fundering, inget annat.

Varför gå till Japan, TTS i England vill ju ha ca 8000/10000Kr (beroende på kron/pund valutaförhållande).
Och visst tar dom bra betalt jmf med andra, men så mycke skiljer de inte på andra kamfabrikar hos TTS.
Och visst finns möjligheten att kraken betalt uppemot 30000 Lock.

Och som sagt jag hade bara en stilla fundering på detta...

Jag kolla också ref. på japan sajterna, men eftersom transporter därifrån blir antagligen dyrare, så kollar jag med distributörer i europa för att få en prisbild.

Vi vet ju inte vad annonsören har betalat för detta.

På en japansk sida, www.webike.net, så hittade jag kolvarna för c:a 8400:- och kammarna för c:a 9400:- (i Japan då såklart).

Så det är väl inte omöjligt att han betalat över 30.000:- för sakerna hemma i Sverige?

Men jag tycker iofs också att Yoshimuras priser ligger långt över dom priserna du visade, men ska man jämföra så ska man väl titta på samma märke?

Källhänvisning:
http://item.rakuten.co.jp/webike-rb/117538/
http://www.webike.net/sd/117470/

Dom blocken du hänvisade till på hayabusazone är utbytes, dvs. att man måste skicka in ett originalblock för att få dom priserna. Så det är ju inte speciellt mycket att jämföra med. Enda stället där jag hittade Yoshi-block var i Japan, så det var därför jag jämförde med dom.

Varför gå till Japan, TTS i England vill ju ha ca 8000/10000Kr (beroende på kron/pund valutaförhållande).
Och visst tar dom bra betalt jmf med andra, men så mycke skiljer de inte på andra kamfabrikar hos TTS.
Och visst finns möjligheten att kraken betalt uppemot 30000 Lock.

Och som sagt jag hade bara en stilla fundering på detta...

Jag kolla också ref. på japan sajterna, men eftersom transporter därifrån blir antagligen dyrare, så kollar jag med distributörer i europa för att få en prisbild.

Dom blocken du hänvisade till på hayabusazone är utbytes, dvs. att man måste skicka in ett originalblock för att få dom priserna. Så det är ju inte speciellt mycket att jämföra med. Enda stället där jag hittade Yoshi-block var i Japan, så det var därför jag jämförde med dom.

Yeah right!

Ex.
WIC395-08 (.395 lift) core exchange - $386.59 = Utbytes du skickar in dina
WIC395-08-OR (.395 lift) outright - $646.59 = Nytt

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti