Rekommendera golvslipare i Nyköping

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Brorsan har köpt en lägenhet i nyköping och tänkte ta in hjälp för att slipa golven. Dock har vi lite dålig koll på vilka hantverkare man bör anlita och vilka man bör undvika i nyköping.

Tjejen använde nån som hette typ Perfekt golvslip, killen hette Per.. Men det var 7 år sedan och jag hittar inte det företaget.

Nån som kan rekommendera någon? Priset är ju viktigt men ett riktigt bra resultat är viktigare.

/Karl

Hej!
Jag har en golvfirma själv men i Åkersberga, så det är ju för långt bort tyvärr.
Men jag rekomenderar att du använder dig av en så kallad förmedlingssida på nätet. Jag använde mig att en som hette Bello men dom har nu bytt namn till GoHandy, dom håller just nu på att nylansera sig. Borde va igång vilken dag som helst nu i början på denna vecka. http://www.gohandy.com/
Där kan du se hantverkarnas referenser, betyg och kommentarer från tidigare kunder osv. Det gör det lätt för dig att hitta ett företag som du tror skulle göra ett bra jobb.
Det är bara att fråga om det är nåt. Lycka till!
[YOUTUBE-ID]8trvGbxA8gQ[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Prova med golvmaterial. Vet ej om dem slipar golv men det kan vara värt en signal. Om inte dem slipar så borde dem veta nån som gör.

Lycka te..

www.golvmaterial.se

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back