Reklam för er själva?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
När man kollar resultatlistorna från de svenska RR-tävlingarna drösar det säkert av folk från SH men för mig som inte känner till så många av er är det svårt att veta vem som är vem.

Vore det inte bra reklam för er själva att ha ett nick här på SH som är ert namn eller påminner om det?
Många söker ju sponsorer och det kan ju aldrig skada att så många som möjligt vet vilka ni är :)

ingen dum idé.
En lista med Klass, starnummer, namn, Nickname här på SH vore ju toppen om det gick att ordna...inte minst för alla som fotograferar

fireblade skrev:
ingen dum idé.
En lista med Klass, starnummer, namn, Nickname här på SH vore ju toppen om det gick att ordna...inte minst för alla som fotograferar

Fanns förra året.

Skäll lite på din bror..... så styr han säkert upp en sida :tummenupp

Hmm.. tja om ni kollar i roadracingforumet så finns det länkar till "förare" under respektive underavdelning.

Jag tror inte så mycket på en lista för sånna kollar ingen.

Heter man tex Tobias Bovin så skulle ju ett nick som Bovin eller TBovin eller nåt sånt underlätta.

Nåja, ni gör självklart som ni vill :tummenupp

sandstream skrev:

Heter man tex Tobias Bovin så skulle ju ett nick som Bovin eller TBovin eller nåt sånt underlätta.

De flesta skaffade nog sitt nick innan de började tävla eller har gamla smeknamn. Varför heter inte du Perra?

Han heter Sandström så det är ju tillräckligt lättgissat om han skulle börja tävla.

Last edited:
sandstream skrev:

Har kallats för Sleven sen långt innan internet fanns.
Funderar på att börja tävla under det aliaset också. :tungan

Pär "Sleven" Cerwallius #16 i 250 SP

sleven skrev:
Har kallats för Sleven sen långt innan internet fanns.
Funderar på att börja tävla under det aliaset också. :tungan

Pär "Sleven" Cerwallius #16 i 250 SP
Har man bara tillräckligt ovanligt förnamn så blir man unik på alla forum! Funderar dock på att byta efternamn till Ekrot, hehe... ;)

Goodstuff skrev:
Eller såhär...
344137_4549.jpg

Goodstuff skrev:

Varför skulle inte ett ekipage kunna se ut så där på ett SM :va

Kunskapen har Mattias det är bara fantasi och pengar hos förarna som saknas :tungan

moto-gg skrev:
Varför skulle inte ett ekipage kunna se ut så där på ett SM :va

Kunskapen har Mattias det är bara fantasi och pengar hos förarna som saknas :tungan
Visst kan det se ut sa i SM men det kostar ju en del. Jag har fantasin men inte pengarna. Nagon som vill sponsra? :hihi

Goodstuff skrev:
Visst kan det se ut sa i SM men det kostar ju en del. Jag har fantasin men inte pengarna. Nagon som vill sponsra? :hihi

ingen vill sponsra en hoj som bara står i garaget :7peta

moto-gg skrev:

Jag hade pengarna men inte fan orkade Mattias göra nånting fint av hojen. Nu är den ändå trasig så nu skiter jag i det. :D

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back