Rejs rapport i blå tälts tecken

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Saxat från www.jorpes.com

----
Tänkte jag skulle lasta av grejerna ur bilen, men var redan gjort. Precis som Rossi o de stora grabbarna. Någon annan fixar lastandet. Det var nästan en kunglig känsla att slippa det. Nåväl, lite däcksbyte o tanka. Ut på första kvalpasset. Det blir inen succetid med 1.06:5, men det räcker till en niande plats i första omgången. Tror det var 28 anmälda. Dagens skräll är DonkiKong som nu köpt sig en fejkad, eller heter det trimmat R 6a. Fort som fan körde han. Som vanlig Jimmy Malm bakom mig:-)

----

:kiss www.jorpes.com ->dagbok ->2004 ->Sm Knuten

Bifogat

• talt.jpg
    talt.jpg
    42.9 KB · Visningar: 80
Se där ja, skoj läsning! Gott att du spöade Jimmy ;)

4a totalt och uppklassning - det må jag säga. Jag får ta o bita i kudden och köra bra det sista så man inte blir kvar i korpserien.

Kul läsning, är mer o mer sugen på att börja köra själv! Lite tips bara byt färg så att kontrasterna blir bättre än som nu (blå mot grått) kan ju va ja som är halvblind iofs... (snart 30 ju..) Sen stämmer nog inte datumen riktigt i dagboken :3freak kolla rejsen i september..

Lycka till resten av säsongen! vinner ja hopes med pengar kanske ja börjar åka bana jag med :tungan

*/ ?>
Back