Regnummer GSXR 750 94-97?

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Regnummer GSXR 750 94-99?

Jag jagar en Gixxer av årsmodellerna 94-99, och skulle behöva ett regnummer för att kolla försäkring innan man ger sig in i något köp.
Funkar också om nån har ungefär samma förutsättningar som mig.
23 år, kort i ett år, hojen står i garage med övervakning, småstad.

Last edited:
Faan vaD jag e´snäll !

Använd fantasin nästa gång:tummenupp själv letade jag på blocket i 5min !

Varsegod!
DTT 766 Suzuki GSX-R 750 -95

Dominator-Rocks skrev:
2332058 Faan vaD jag e´snäll !

Använd fantasin nästa gång:tummenupp själv letade jag på blocket i 5min !

Varsegod!
DTT 766 Suzuki GSX-R 750 -95

Tack för svaren!
Har suttit och letat på blocket, men inte sett nåt regnummer, så du får gärna länka till annonsen :)

Funkar med regnummer till 98-99 också, såg att de har lite fler kusar med insprutningen.

hjk 784, gsxr -98, vill du ha fler kusar, insprut å vrid vrid så hade jag inte köpt en gsxr 750, satsa en 10 papp till så har du en cbr 929, en bra mkt trevligare hoj, med bra vrid osv, lycka till:tummenupp, köpte en gsxr 98, men den sålde jag illa kvickt, den liksom saknade det där lilla extra:(

Last edited:
Vill ha en GSX-R för utseendet också, finns nog inte nån snyggare hoj :)
Sedan ska man nog hålla sig från de riktiga värstingarna nåt år till iaf :)

Har inte omdöme för någon liter hoj direkt :)

Och tack för regnumren. Ska kolla med försäkringsbolagen nu.

Dalan skrev:
2332878 Vill ha en GSX-R för utseendet också, finns nog inte nån snyggare hoj :)
Sedan ska man nog hålla sig från de riktiga värstingarna nåt år till iaf :)

Har inte omdöme för någon liter hoj direkt :)

Och tack för regnumren. Ska kolla med försäkringsbolagen nu.

satsa på en 00:a isåfall, nästintill samma motorkaraktär som 98-99:an men fan så mkt snyggare kaross, 00:an kan du hitta till bra priser nu, men det är bara min åsikt, lycka till ivf

gaylord skrev:
2333597 satsa på en 00:a isåfall, nästintill samma motorkaraktär som 98-99:an men fan så mkt snyggare kaross, 00:an kan du hitta till bra priser nu, men det är bara min åsikt, lycka till ivf

Håller med om att 00- är mkt snyggare men försäkringskostnaden är fan så mkt otrevligare.

Dalan skrev:
2333754 Gillar 98 fruktansvärt :) Har hittat ett bra exemplar nu som jag lurar på :)
Var en väldigt dum idé att provköra iaf :)
http://www.blocket.se/vi/8678398.htm?ca=4_s

Har kollat lite försäkringar. Skriver priserna här så de som har ungefär samma förutsättningar har nåt att gå på då de söker sen :)

IF:
Helförs. 3008:-/mån
Halvförs. 1230:-/mån
Trafikförs. 897:-/mån
Garageförs. 154:-/mån

Länsförsäkringar:
Helförs. 2988:-/mån
Halvförs. 1548:-/mån
Trafikförs.????
Garageförs. 136:-/mån

Folksam:
Helförs. 1872:-/mån
Halvförs. 886:-/mån
Trafikförs. 513:-/mån
Garageförs. 373:-/mån

Trygg Hansa:
Helförs. 1814:-/mån
Halvförs. 998:-/mån
Trafikförs. 581:-/mån
Garageförs. 213:-/mån

Last edited:
tvi fan det blir en dyr sommar för dig:) , betala hojen på två sommrar i bara försäkringspremier måste ju kännas kul, nä köp en firestorm eller nått i den stilen så får du pengar över till nått annat åsså, funderar själv på att byta till en storm pga premierna:)

Äähh, betalade nästan lika mycket på bilen jag hade förut, så priset klarar man av :)

Har möjlighet att ha den inlåst i garage med övervaking, så det kanske lutar åt en trafikförsäkring till nästa sommar, då man blivit mer värdig hos försäkringsbolagen :) Tänker iaf inte skenförsäkra som vissa andra gör *host*

Jag har fått ner den lite till. Hittar ingen annan häromkring som verkar intressant. De flesta andra finns ju nere i skåneland och dit åker jag inte, har inget pass. :)

Dalan skrev:
2334111 Äähh, betalade nästan lika mycket på bilen jag hade förut, så priset klarar man av :)

Jag jagar en Gixxer av årsmodellerna 94-99, och skulle behöva ett regnummer för att kolla försäkring innan man ger sig in i något köp.

ähum, vaför fråga efter regnummer om priset inte e viktigt:confused:

gaylord skrev:
2334193
Dalan skrev:
2334111 Äähh, betalade nästan lika mycket på bilen jag hade förut, så priset klarar man av :)

ähum, vaför fråga efter regnummer om priset inte e viktigt:confused:

Haha, där fick du mig.... nästan :) Hade ingen aning om alls var priset kunde ligga. de här priserna börjar närma sig smärtgränsen, ville bara kolla så de inte kostade allt för mycket att försäkra :)

Uppdaterat lite försäkringspriser.
Ska besikta den idag så blir det säkerligen köp om den går igenom med miniblinkers.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025