Reglemente STD600

Mrlind skrev:
Stocksport så får du även byta fjäder i framgaffeln, om jag förstått rätt.. frågan har varit uppe förut. Jag är den skyldige :) http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=62849&highlight=reglemente+600 Ska du inte köra stocksport istället??

Just det ja. Det var där jag hade sett det. Var egentligen ute efter något utgivet av Svemo.

Ja du. Tanken har funnits men tror nog att jag hör hemma i STD minst ett år till. O hur man än vänder o vrider på det så lär det bli dyrare i Stocksport.

//PP

Det enda som blir dyrare är anmälningsavgiften. Det rör sig om lite drygt 10 k mer... Inte mycket om man jämnför med vad du får istället.. Tänker först å främst på publik och tv-bevakningen.. Eventurella måste jag väl lägga till.. Bara 3 set däck per helg och en inreggad hoj...

Packalén skrev:
Just det ja. Det var där jag hade sett det. Var egentligen ute efter något utgivet av Svemo.

Ja du. Tanken har funnits men tror nog att jag hör hemma i STD minst ett år till. O hur man än vänder o vrider på det så lär det bli dyrare i Stocksport.

//PP

Mrlind skrev:
Det enda som blir dyrare är anmälningsavgiften. Det rör sig om lite drygt 10 k mer... Inte mycket om man jämnför med vad du får istället.. Tänker först å främst på publik och tv-bevakningen.. Eventurella måste jag väl lägga till.. Bara 3 set däck per helg och en inreggad hoj...

Du måste ju ha minst en 12-meters buss eller trailer, samt 500kvm hospitality ;)

Fan skräm inte grabben nu :D Jag kommer inte att ha någon trailer tyvärr, men det står på min önskelista :banana

oFFkeFF skrev:
Du måste ju ha minst en 12-meters buss eller trailer, samt 500kvm hospitality ;)

Mrlind skrev:

Jo du har väl rätt kanske. Men sedan skall man ju kvala in oxå.

Blir det verkligen STOCKSPORT. I em så blir det ju SUPERSTOCK både som supportcup vid em-sammanhang samt junior em vid wsbk-sammanhang.
Jag tycker det är bättre att man följer deras reglemente.

Mrlind skrev:
Stick å brinn! :tungan 4st känns ju lite overkill, eller??

Det skall inte verka fattigt!

Skall man göra konkurs och få näringsförbud skall det vara för något ordentligt.

Äh lägg av, skulle du ha problem att kvala in?? Knappast troligt. I så fall värre i 600std, verkar ju som om hela skandinavien ska köra 600 std. Dessutom är ju Cralle, Lindström och Folkesson å kör på annat håll. Kvar har du typ Micke Nilsson som e ruggit vass. Å ett par till förstås, men dom sjukt snabba gubbarna har ju sjappat vidare :)

Packalén skrev:
Jo du har väl rätt kanske. Men sedan skall man ju kvala in oxå.

Mrlind skrev:
Äh lägg av, skulle du ha problem att kvala in?? Knappast troligt. I så fall värre i 600std, verkar ju som om hela skandinavien ska köra 600 std. Dessutom är ju Cralle, Lindström och Folkesson å kör på annat håll. Kvar har du typ Micke Nilsson som e ruggit vass. Å ett par till förstås, men dom sjukt snabba gubbarna har ju sjappat vidare :)

Appappapp, glöm inte mig om nu han där uppe skickar ner i snygg fé med .... full av pengar
:3freak

Fé med pengar, snick snack, du som aldrig har en dekal på hojen :hihi Du får skicka henne vidare till mig. :D

Mr.Jim skrev:
Appappapp, glöm inte mig om nu han där uppe skickar ner i snygg fé med .... full av pengar
:3freak

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...