Regga en quad?

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Företaget har köpt in en ny arbetshäst, vilket betyder att det finns en Yamaha Breeze 125cc (bakhjulsdriven fyrhjuling) över som antingen skulle säljas (värde 10 000?)..

men jag såg för ett tag sen hur de hade gått igenom någon ny lag som innebar att dessa gick att regga som LGF fordon... Någon som vet mer om detta?

Grymmt kul att köra på grusvägar med!

Som denna fast röd :hihi
404417_gbl_s.jpg

Det skall gå har jag hört!

Lova mig att du skaffar ett HipHop-set till den sen, så att du kan dra omkring på feta 20 tummare med två varv eltejp runt.... Glida inne i stan hehehehee :rofl

Sorry , det blir nog svårt. Steg 1 blir att skaffa intyg från Yamaha som säger att den är godkänd för gata (om man har blinkers m,m m,m m,m) och nåt sånt intyg finns ju inte till den där. Den nya lagen är nog till för tillverkarna att kunna regga vissa modeller innan leverans.

"Efterreggning" av beg ATV blir nästan omöjligt om inte exakt samma modell finns reggad redan.

kajlyl skrev:
Företaget har köpt in en ny arbetshäst, vilket betyder att det finns en Yamaha Breeze 125cc (bakhjulsdriven fyrhjuling) över som antingen skulle säljas (värde 10 000?)..

men jag såg för ett tag sen hur de hade gått igenom någon ny lag som innebar att dessa gick att regga som LGF fordon... Någon som vet mer om detta?

Grymmt kul att köra på grusvägar med!

Kajlyl: Säg till om ni ska sälja den, är intresserad.

Ajfan! anade nästan att det skulle vara nått sånt! ..men finns det inte möjlighet att regga som ombyggt om man bygger om den lite plus att den fyller alla krav?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8