Regelbundna träffar i Göteborg?

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Träffas folket i Göteborg någonting? Hade varit kul att kunna möta upp lite hojfolk nu under sommarkvällarna, kolla hojar och snacka lite skit innan man drar vidare i natten!

Är det Avenyn som gäller?

Kul med lite intresse, ju fler desto bättre! Det är bara att vi bestämmer tid och plats! Gärna i någonstans i city för min del.
Vädret ser väl ut att suga ganska hårt denna veckan... men till helgen? Fredag-Lördag?

Förslag på tid & plats?
Vad sägs om:
- Sibyllan vid Avenyn/Vasagatan? Är iof bara 10min parkering där...
- Finns annars en mc-parkering utanför HardRock?
- Klippan

Fler förslag? Bring it!

Last edited:
Eller som ett annat förslag, för att hålla gamla traditioner vid liv, Evas Paley på torsdagar kl. 19,...så som det var förr :yoparty

Last edited:
Vad sägs om att ha ett litet meet up nu på torsdag då? Kl 19, Evas Paley.

Ska följa den här tråden, osäkert om jag kan vara med på torsdag, men kul initiativ.

:tummenupp Gött! Vi får hoppas på några stycken då!

Får prioritera om lite tyvärr...vet inte om jag hinner till 19, blir en körning istället.
Statoil munkebäck kl 14.30 ifall någon är intresserad
/Jocke

På plats! Bara att komma fram ur gömmorna ni andra också! ;)

Var härlig stämning i stan igår! Kalasväder dessutom! Nu när bollen är i rullning kör vi på varje torsdag tills snön kommer!!!1 :yoparty

borat_great_success.jpg

Hmmm lite sugen blir man på att dyka förbi.
Klippning fram till 19 sen måste man stämma av lite med damen.
I vilket fall så gillar jag initiativet och kommer med säkerhet dyka upp någon gång framöver.

Varför inte körning på lördagar eller söndagar från Götaplatsen som det var förr?
Samling vid 12 tiden.
Kan dock inte denna lördagen.

Idag var det 100% fler hojar på plats!! Det tar sig! Fast glidarkillarna fick noja när parkeringsvärden började fota...
Kanske ska flytta ner till Junggrens Café där man faktiskt får parkera... Vad säger ni?

Påminn gärna i körtråden när det blir dags för körning!

Hallå alla! Är helt ny här:yoparty Tänkte köra lygnen runt imorgon (start ca 17:00 men kan anpassa tid å vägar om det finns förslag. Bor nära redbergsplatsen, så start i centrala stan sen ner mot Lindome, Kungsbacka e tanken men åker gärna nya vägar. Nån som ska ut å köra? Kör en Honda cb1000

Hallå alla! Är helt ny här:yoparty Tänkte köra lygnen runt imorgon (start ca 17:00 men kan anpassa tid å vägar om det finns förslag. Bor nära redbergsplatsen, så start i centrala stan sen ner mot Lindome, Kungsbacka e tanken men åker gärna nya vägar. Nån som ska ut å köra? Kör en Honda cb1000

Tja,

Har också tänkte köra ner mot Lyngern imorgon men brukar ta den här vägen( https://www.google.se/maps/dir/57.7...0x464ff959b792e039:0x3daa575ca19372b0!1m0!3e0 ) inte för den är snabbast eller bästa utan gillar inte köra motorväg alls.
Fast lär nog inte starta före 17:30 från Centrum.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon