Regbesiktning, kwak 636, i Aröd?

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Kanske lite långsökt... snackade med en kille på besiktningen idag, som skulle regbesikta sin 636, och tänkte kolla om det ordnade sig? Strul med chassinr efter tidigare strypning tydligen, men hade nu papper från kwakfolket på att allt var i ordning.

Hello

Det var mig du träffade....

Japp, allt ordnande sig, besiktningsmannen förstod inte riktigt vad jag menade först. Fick visa honom alla papper och sånt.
Hade med mig papper från kawasaki som styrkte EG godkännandet på min hoj. Dom ringde runt och helt plötsligt var allt frid o fröjd :-)

Såå, nu har jag en motorcykel som är reggad med fulleffekt igen.

Detta hade den förra ägaren ej lyckats med på en hel sesång. Men efter liter tjat på kawa(som var grymt tillmötesgående) och transportstyrelsen löste allt sig.

Undrade om du skulle se det :) Kul att det gick bra... så då kanske det är dags att byta hoj igen eller? ;-)

Drog till mc-dagarna i Säve igår, och provkörde en jäkla massa hojjar... mycket man är sugen på nu :) Får väl se om/när det kan bli en hoj till, för en räcker ju egentligen inte.

jag får la åka ett par månader ivart fall, men jag är inte feg på att byta, testade en K7 samma dag som besiktning, och sådan kanske man skall skaffa sig :-)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien