Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om man har intyg från firma så kollar de inte (har reg.besiktat 2 ggr på det sättet), men om man gjort det själv så är frågan om de inte kan sätta vrångsidan till.colik skrev:Hej
ska regbesikta mc:n så jag får 25 kw i papperet, går dom igenom hela hojen eller är det i princip bara att slänga fram strypintyget?? nån som vet pris (ska ringa imorrn men om nån vet så)
Det borde vara lugnt tycker jag. Är det något speciellt som du känner på dig att de skulle kunna reagera över? Registreringsbesikning fungerar i övrigt precis som vanlig besiktning fast den är dyrare.colik skrev:jag kommer sätta dit strypningarna själv, borde inte bli några problem med den biten, dom lär ju märka när dom kör att den är strypt annars får jag väl riva skiten där så dom förlorar en 3-4 timmar i arbete på mig![]()
det jag tänkte mest på är om dom kollar så allt annat stämmer enligt fabriksuppgifter?
när man regbesiktar behöver man väl inte besikta "vanligt" det året eller?
//Danne// skrev:Jag har fått för mig att strypet (brickorna) var tvugna att monteras på
auktoriserad verkstad. Har för mig att jag kollade det när jag körde mellan hoj.
Jag är dock ej helt säker, bäst är väll å kolla innan du åker till SBP så du slipper att bli iväg skickad. Tror ju inte att du får demontera tank, luftburk mm på plats?
BlueNote skrev:Jag tror man kan få ett intyg från butik om man köper strypbrickorna.. men det känns löjligt att pejja 1500 kr för ett par brickor (á 5kr) och ett papper![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |