red light district

Tyckte du filmen var bra?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Tja, har suttit och kikat på D-manns inlägg och filmklipp och skrattat och gråtit lite i trådarna....Kan ju bara konstatera att den här filmen är inget för Tassen, bassen, bajsjanne och allt vad ni heter...Jag tänker inte skriva långa inlägg om hur dålig eller hur bra filmen är eller hur den moraliska aspekten är på den...Grabbarna som kör är säkert jättedålig på att köra och har tagit körkortet förra veckan och allt sånt.
Jag hoppas att alla som har moraliska aspekter låter bli att tanka hem och se denna, ni blir ju ändå bara upprörda och vill bråka.

jag kanske ska satva tlie fle i dne här tdåren så ni blir nöjda med min moppefucko inställning, eller också är det min tandställning tillsammans med finnarna. Ni är säkert sossar hela bunten....puss

http://pplay.sytes.net/red-light-district.mpg

RAVESMURF skrev:
Tja, har suttit och kikat på D-manns inlägg och filmklipp och skrattat och gråtit lite i trådarna....Kan ju bara konstatera att den här filmen är inget för Tassen, bassen, bajsjanne och allt vad ni heter...Jag tänker inte skriva långa inlägg om hur dålig eller hur bra filmen är eller hur den moraliska aspekten är på den...Grabbarna som kör är säkert jättedålig på att köra och har tagit körkortet förra veckan och allt sånt.
Jag hoppas att alla som har moraliska aspekter låter bli att tanka hem och se denna, ni blir ju ändå bara upprörda och vill bråka.

jag kanske ska satva tlie fle i dne här tdåren så ni blir nöjda med min moppefucko inställning, eller också är det min tandställning tillsammans med finnarna. Ni är säkert sossar hela bunten....puss

http://pplay.sytes.net/red-light-district.mpg

Wrong file version :va :va :va

oj, glömde skriva vissa grejer

1. det här är en dvd-pal vcd2.0 så man kan bränna den som vcd och köra i dvdspelaren

2. rocken är ute! bara inse! vi har kört det tricket i 15år nu, dags för nåt nytt

3. Ja, det är fusk tussen att regga sig 12ggr och skriva nej i pollen

4. Den första låten i filmen är gjord enkom för den här filmen

5. den borde gå att se i vilken mediaspelare som helst

Last edited:
Blanco skrev:
Jag tankar.... Vikken jäla tid det tar.... sTeGRaR nI nåGE i fILMen?

Ähhh.. det går ju i 30kb/s.
Kunde du inte lagt den på en lite snabbare sörver. :va

[tipsar]
Kika i min signatur. :tuttar
[/tipsar]

Ha ha ha ha!!!! Undra hur många bilister det var som satt och svor åt er i bilarna :yoparty

fan, jag som skulle gå och lägga mig. nu måste jag hålla mig vaken 50 minuter till :mad:

Vad handlar det om egentligen? Trådskaparens beskrivning var genomrutten och dålig.

25%

En öppen poll hade varit bra.
Jag gillar allt som snabbt hjälper mig att kategorisera folk i olika fack.

*DanTheMan* skrev:
Ska bli spännande att följa den här tråden.Ska sitta som klistrad framför datorn i morrn bitti när Sandstream o grabbarna vaknar :D

Ett litet vad om det är Tassen som spräcker en ven i pannan först eller om Sandstream hinner före med något allmänt nedvärderande och synnerligen korkat??

Bara för att göra det lite intressant!? :)

EDIT: Har inte sett filmen än men den är väl nerladdad lagom till frukosten imorrn. Nu ska jag somna fort så morgonen kommer snabbt.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...