Reclaim the street -smart passivitet av polisen

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Det där var nog smart passivitet av polisen, förutom möjligen när de inte ingrep när de misshandlade en person, de har identifierat de som vandaliserade så nu sitter de med skägget i brevlådan :D

Vad snackar dom om ?

"Nästa gång, då jävlar"

ska de slå sönder ännu mer och stå där som fån när folk kollar på dom när de har sönder grejer?

Måste kännas ganska fånigt när man vandaliserar och polisen inte blir provocerade osv.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=831032

De borde ha avlivat asen på plats istället.

Kanske uttryckte jag mig oklart: De ska ha nakckått direkct!!11

Springa runt på stan och sabba och misshandla ger jag inte mycket för..

Dåligt påläst.. Vad ska de med gatorna till, casha in p-avgifter eller!?
Och hur blir det med underhåll och renhållning?

Tragiskt att polisledningen ger vika för terrorister. De är nog rätt ensamma om att anse att det var en framgång för polisen.

* terroristerna upptäckte att de kan göra hur fan de vill utan att polisen ingriper
* vanligt folk får sina bilar uppbrända, sina bostäder vandaliserade, företag får sina rutor krossade
* poliserna på gatan får inte utöva sitt yrke, det var inte många (om ens någon) som stödde denna taktik

Borde skicka ett syrligt mejl till polisledningen i Malmö och fråga vad det är för daltande de håller på med egentligen.

JA JA DÖDSA DOM SOM Fwan. Jag är lagen som heter carl och de som sabbar på min gata ska dödas för dom är terrorrrister111!! spesiellt fartäckel på morotsnycklar som tror att dom äger gatan.

LAGen för helvete mer bruce oillispoliser

JA JA DÖDSA DOM SOM Fwan. Jag är lagen som heter carl och de som sabbar på min gata ska dödas för dom är terrorrrister111!! spesiellt fartäckel på morotsnycklar som tror att dom äger gatan.

LAGen för helvete mer bruce oillispoliser

Aha? Så det är alltså rätt att låta dom t ex slå isönder alla rutor på SEB banken samt GÅ IN I LOKALEN,
vandalisera för hur mycket pengar somhelst, enbart för att dom tycker sig ha rätt till det?

Vad hade du tyckt om dom slog isönder alla dina rutor på huset/lägenheten och gick in där,
slog isönder och brände upp din hoj samt välte din bil.
Och polisen gör ingenting, välkomnar du snorisarna in på en kopp kaffe eller?

Varför lägger man inte in ett verktyg mellan att inga göra nånting, utöva närattack/försvar (batong) till dödligt skjuta någon (pistol)?

Gummikulor (eller varför inte plastkulor a'la Airsoft, känns dom med) och vattenkanoner... VARFÖR VARFÖR VARFÖR INTE!? Jag fattar det inte. Tårgas m.m.... trött man blir när polisen inte kan få verktyg att utöva sitt yrke som ska vara en av grundstenarna i vårat samhälle...

Varför lägger man inte in ett verktyg mellan att inga göra nånting, utöva närattack/försvar (batong) till dödligt skjuta någon (pistol)?

Gummikulor (eller varför inte plastkulor a'la Airsoft, känns dom med) och vattenkanoner... VARFÖR VARFÖR VARFÖR INTE!? Jag fattar det inte. Tårgas m.m.... trött man blir när polisen inte kan få verktyg att utöva sitt yrke som ska vara en av grundstenarna i vårat samhälle...

Känns som att stenarna hade haglat då, det var väl därför delvis.

hade nog inte löst någonting

Då läste du nog inte vad han skrev, kommunisterna hade ju dött.

Det är så vidrigt, idioterna spöar upp en kille och polisen tittar på.
Det är så makalöst sjukt, kan man inte känna sig trygg för överfall när polisen står och tittar på - när kan man då göra det?

Själv brukar jag trösta mig med lite sydamerikanska polisbrutalitesfilmer när det blir så här.

Brutalidad Policial en Brasil

:yoparty :banana :yoparty

Aha? Så det är alltså rätt att låta dom t ex slå isönder alla rutor på SEB banken samt GÅ IN I LOKALEN,
vandalisera för hur mycket pengar somhelst, enbart för att dom tycker sig ha rätt till det?

Vad hade du tyckt om dom slog isönder alla dina rutor på huset/lägenheten och gick in där,
slog isönder och brände upp din hoj samt välte din bil.
Och polisen gör ingenting, välkomnar du snorisarna in på en kopp kaffe eller?

FAttar duinte!111 Döda asen me ditt kaffe för hur mycket pengar som helst -och carl bildt
-och elda upp din egenhojj. Det har du rätt till! Plocka försäkringen och jobba svart + kör åt helvete för fort/fel. Skyll på snorisar och misshandla en uteliggare som fan inte ska leva på dina skattepengar. SATSA PÅ DIG SJÄLV ONANIST:tungan men fika inte nära mig för jag har huva och hjälm.

polisen försvarar inte ditt och mitt -utan deras!

önskar att jag bodde i SEB banken dock -med trasiga fönster.

Du glömde länka :(

Jag tror att de filmer som jag tänker på inte lämpar sig för länkning. :gnissla
Kollade en sjukt kul nu när de sköt en antikrigsdemonstrant eller liknande kommunist med gummikulor i Miami.

Gummikulor är så jäkla liberalt. :(

FAttar duinte!111 Döda asen me ditt kaffe för hur mycket pengar som helst -och carl bildt
-och elda upp din egenhojj. Det har du rätt till! Plocka försäkringen och jobba svart + kör åt helvete för fort/fel. Skyll på snorisar och misshandla en uteliggare som fan inte ska leva på dina skattepengar. SATSA PÅ DIG SJÄLV ONANIST:tungan men fika inte nära mig för jag har huva och hjälm.

polisen försvarar inte ditt och mitt -utan deras!

önskar att jag bodde i SEB banken dock -med trasiga fönster.

:rofl

Last edited:
Då läste du nog inte vad han skrev, kommunisterna hade ju dött.

Det är så vidrigt, idioterna spöar upp en kille och polisen tittar på.
Det är så makalöst sjukt, kan man inte känna sig trygg för överfall när polisen står och tittar på - när kan man då göra det?

Själv brukar jag trösta mig med lite sydamerikanska polisbrutalitesfilmer när det blir så här.

Brutalidad Policial en Brasil

Nej, du förstår aldrig någonsin vad någon menar...och du har fula skor.

Kluster Mark-5 ligger redan under utveckling. Det är Markus egen signatur series och kommer med matchande axelväska.

Poliserna verkar ju smarta, varför inte ingripa? Spelar väl ingen roll om någon ger order att man ska vara passiv när man ser någon bli misshandlad?

Förstår inte riktigt vad dom menar med Reclaim the street, ta tillbaka till vem ?

Som god kommunist borde det ju vara staten dom menar, men kommunen äger ju redan gatan ???

Är det bara jag som inte fattar???

Poliserna verkar ju smarta, varför inte ingripa? Spelar väl ingen roll om någon ger order att man ska vara passiv när man ser någon bli misshandlad?
Jag tycker det är tjänstefel av polisen att inte ingripa mot en misshandel. Eller polisens jobb kanske inte är att skydda allmänheten?

*/ ?>
Back