REC-pilot ledig för Knut o A-torp.

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Oerhört snygg o trevlig b-förare klar för race om något team har behov av sådan :D

Tiderna är inget o skryta över, men som glad amatör...
Ca 50-53 s på Falkenberg.
1.50 min A-torp. Mantorp :va ingen som klockade mig... (förra REC).
(SP2 a 200 kg)

Kört träning o lic-kursen på Knutstorp.

2009 då jäklar... :yoparty

Last edited:
Krille skall köra BoTT resten av tävlingarna.

Vet inte om jag själv skall ställa upp i där i år.... Inte mycket tid o fundera. :gnissla

Aaaa, skoj. Mer folk i BOTT. Klart du ska ställa upp. INget å tveka på. Bättre än att inte köra alls. Vi kan fajtas lite, lite längre bak i fältet :D . Fast du kanske är snabb på Knudan? Jag knappt kört där.
Kom igen! Jag åker ut idag och börjar rigga min plats. Den här helgen har jag med många mekare :rolleyes: så det kan ju bara bli bra :).

Aaaa, skoj. Mer folk i BOTT. Klart du ska ställa upp. INget å tveka på. Bättre än att inte köra alls. Vi kan fajtas lite, lite längre bak i fältet :D . Fast du kanske är snabb på Knudan? Jag knappt kört där.
Kom igen! Jag åker ut idag och börjar rigga min plats. Den här helgen har jag med många mekare :rolleyes: så det kan ju bara bli bra :).

Da låner du vel ut dekkmekker denne helgen:tummenupp

Da låner du vel ut dekkmekker denne helgen:tummenupp

:D . JAg har en från Australien, han kanske du kan låna (men han är dyr) eller så får du låna min flickvän hon är en jävel på att byta däck :D .

Nä jag vill nog ha alla själv, jag tänkte inte behöva röra ett finger denna helgen :tungan .

Vill du ha hjälp kan vi självklart fixa det :tummenupp .

.... Klart du ska ställa upp. INget å tveka på. Bättre än att inte köra alls. Vi kan fajtas lite, lite längre bak i fältet :D ....
Jag har jobbat 12 dagar på raken o inte hunnit pilla alls på hojen sedan vi körde på Mantorp. Men, klart det hade varit kul o köra om en Aprillia...:D
1000 spänn... tja... 40 minuters körning (en dag).... :gnissla

:D . JAg har en från Australien, han kanske du kan låna (men han är dyr) eller så får du låna min flickvän hon är en jävel på att byta däck :D .
Du lånar väl bara ut flickvännen till kompisar du känner.... :rolleyes: :D :D :D

Last edited:
Jag har jobbat 12 dagar på raken o inte hunnit pilla alls på hojen sedan vi körde på Mantorp. Men, klart det hade varit kul o köra om en Aprillia...:D

Du lånar väl bara ut flickvännen till kompisar du känner.... :rolleyes: :D :D :D

Jag har knappt skruvat på min sedan vurpan på sviestad så då är vi lika :rolleyes: . Självklart ska du köra om en aprilia :tummenupp blir något att skryta om på puben sen :D .

Hon kan nog byta dina däck också :tummenupp tänk bara på att hon gör allt för att jag ska vinna :D .

1000 spänn får du ju köra båda dagarna. Det är ju riktigt billigt. Men du kanske inte kan köra båda?

Nä jag vill nog ha alla själv, jag tänkte inte behöva röra ett finger denna helgen :tungan .

Vill du ha hjälp kan vi självklart fixa det :tummenupp .

Skit i australieneren, jeg tar "flickan" - Norvald Haaland hadde jo pangsuksess med Tanja Stauning på Knutstorp sist:yoparty

Kör nu Battle Of The Traktors och träna hårt, det behöver du om du ska köra om oss som kör Aprulla nästa år.

/Muller. Mille-R

Kör nu Battle Of The Traktors och träna hårt, det behöver du om du ska köra om oss som kör Aprulla nästa år.

/Muller. Mille-R

Jajemen, det kommer behövas, nästa år ska jag nog sätta på ett slip-on :yoparty (självklart med db-killer), jäklar va det kommer gå :D .
Kanske att hon får en dämparrenovering....

Kör BoTT :tummenupp
SPeTTan klarar sig utan tillsyn. Du behöver bara klappa henne på tanken, så går hon fint igen...

Jag kommer ner, ska köra med Danskarna på fartvidundret Honda 22000cc

Söker rätt på dig där.
//
Benny

Nu står Pinky och glänser i depån :) hade lyckan att hamna brevid Tjuren från Bromma som fick rycka ut direkt och hjälpa mig komma in i min låda på vagnen då nycklarna hade tappats bort. Tjuren ser taggad ut kan jag säga, tror han tar hem båda racen i helgen :tummenupp .

Än så länge var det bara BoTT:are i depån, är det bara vi som tar racingen på allvar :va .

Back