Real Roadracing

BigDog

Medlem
Gick med
27 Dec 2004
Hoj
Ducati
just. sånt man kör på irland (mestadels) åh på isle of man (finns på några få ställen till runt jordklotet).
var över på irland i våras och det är helt galet!!! efter att ha slukat i mig ett antal dvd's sista 4 åren var det ändå som en käftsmäll att se på det live!

har även varit och hälsat på hos mats nilsson som skall köra manx gp (isle of man med samma bansträckning och allt som på tt's, men med fler "amatörer" än proffs - går utta-hillvette ändå, make no mistake!). missa inte att följa "troubleman" när det beger sig, andra delen av augusti.

vill puffa lite extra för denna rejsing-gren! här är lite schyssta länkar att glo på:

www.paddockgossip.com
http://www.fionasroadracing.com/
http://www.troubleman.se/

Banorna där borta är helt sjuka, köpte en film från Skerries100 där snitthastigheten är över 160 km/t på banor där vissa delar inte är bredare än en svensk cykelväg...

Last edited:
Banorna där borta är helt sjuka, köpte en film från Skerries100 där snitthastigheten är över 160 km/t på banor där vissa delar inte är bredare än en svensk cykelväg...

:galen Det där ser rikitigt jäkla läskigt ut!

EDIT: Tänkte mest på bild två. Jag hade nog ramlat av hojen av ren rädsla efter en sån grej.

EDIT: Tänkte mest på bild två. Jag hade nog ramlat av hojen av ren rädsla efter en sån grej.

Läste i Performance Bike att han var lite skakig efter incidenten...

Att de som kör tror på högre makter står nog ganska klart men även publiken tillhör inte direkt avdelningen för trygghetsnarkomaner.

Last edited:

Med rätt fart (läs alldeles in i h-e på tokjävlarförfort) och felfri maskin, rätt grepp i backen så ruskar det till knappt märkbart på hojen så går det rakt igen..:skrämd
Frågan är om de kör avslappnat hela tiden:va El om de får lyfta bort dem från hojen i fosterställning när de går imål:D

när man kör ut skallen genom en häck och ett gäng kommer förbi i dryga 200 blås så håret står rätt ut bakåt på en, då är det riktig räjsing man glor på! :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti