Ratt till PC/playstation

luka

Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
Suzuki GSX750F -95 hybRid
Tjena!

Har tänkt att jag ska köpa en force feedback ratt nu i mellandagsrean. MEn jag skulle vilja ha en som funkar till både playstation pch PC, har hört att det ska finnas. MEn jag kan inte hitta nån! Någon som känner till nån som funkar till både och??

///Luka

Jag hade en Logitech Driving Force till min PS2, tror att den funkar till PC också, jäkligt bra ratt till GT3!

Limstift skrev:
Jag hade en Logitech Driving Force till min PS2, tror att den funkar till PC också, jäkligt bra ratt till GT3!

Har tittat på den idag! Det var den enda jag hittade som eventuellt kan funka till bägge 2! Ska grilla försäljarna i morgon! Men vad kan man vänta sig för experthjälp på onoff och elgiganten!? Nja, du vet det är inte säkert.. Kanske! Köp och provva! :huvet

Limstift skrev:

Det är fan en jävla grym ratt till GT asså! :tummenupp
Fast man får ju mer kontroll med spakarna imho

luka skrev:
Har tittat på den idag! Det var den enda jag hittade som eventuellt kan funka till bägge 2! Ska grilla försäljarna i morgon! Men vad kan man vänta sig för experthjälp på onoff och elgiganten!? Nja, du vet det är inte säkert.. Kanske! Köp och provva! :huvet

Imorgon är inte rätt tillfälle att grilla försäljare på elgiganten för att få info om en PS2 ratt. Grilla dom efter annandan istället då dom kan koncentrera sig på dig till 110% utan att ha miljoner kunden som och drar i dom :)

Bara ett litet tips från lilla mig :)

/Annicka

edit: stavfel :)

Jag har logitech´s Driving Force till PS2, i kartong knappt använd.
Den kan du få för en billig peng annars.

Den är usb, men om den funkar till PC vet jag inte.

/N

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...