Rangordning Posörer

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jag har tagit mig friheten att rangordna en del posörer jag vet av.

På 1:a plats, fortfarande ohotad: Cbjörkman!
På 2:a plats, något vulgär: String-Emil!
På 3:e plats, utan mossa på överläppen: Wagge!

Hur man slår String-Emil i posörväg vet jag inte, men Wagge får svårt att bräcka honom om han vill komma upp i listan...

Hur blev jag inblandad i den här posördisskusionen? (Wagge på Antes användare)

När unga människor ska anpassa sig till samhället, försöker de ofta imitera och ta efter lite äldre och mer erfarna och framgångsrika männikor. Som deras idoler tex.
Ett nytt skinnställ kan vara ett sätt för dig att ta efter den värsta ärkeposören i hela sverige, och kan vara ett tecken på mognad och att du snart ska pröva dina egna vingar.

Fast det var i en annan tråd jag fick idén. Skyller på smuggelöl från tyskland.

:D

Jag måste ifrågasätta string-emils rättighet att vara med. Han är inte UMCC medlem och inte ens från trakten så jag tycker han bör strykas :mattias

Jag måste ifrågasätta string-emils rättighet att vara med. Han är inte UMCC medlem och inte ens från trakten så jag tycker han bör strykas :mattias
Håller med! String-Emil är bara sjuk, det måste finnas andra listor han kan toppa... Sedan är jag lite orolig för den/de som lyckas hitta all skit på nätet, fast jag ser ett litet samband mellan att vara BMW-ägare och för mycket fritid. Har man en hoj som iofs är bra på långresa men ack så tråkig att piska krokvägen med ja då får men för mkt fritid och hittar som sagt all skit... :D

String-Emil kan bytas ut mot T-Röds Östen!
Han gör allt för att synas!

Bifogat

• DSC01623.jpg
    DSC01623.jpg
    51.6 KB · Visningar: 61
1DSC00040.JPG

nominerad som den som gör vad som helst för lite uppmärksamhet

Last edited:
Aha! Det där förklarar mycket gällande ert vackert upsatta förtält:hihi

Back