...eller nåt annat.
Har nu lusläst forumet på info om olika avgassystem, men blir inte klokare av det.
Så den hjälp jag skulle vilja ha är
, Viket avgassystem skall jag välja (husa 650sm). och varför. Personligen är jag mest ute efter mer vrid och "goare" ljud. Toppeffekt tar jag på köpet. Så komm igen och gör en jämmförelse av så många system som möjligt m.a.p prestanda ,passning( har tex. läst att fp tar i soppakran o' förgasare). ljudvolym och inte minst ljudkaraktär, även pris och inköpsställe är intressant.
Alla system kan jämmföras mot varandra ochi nte minst mot orginal systemet
Ps För bästa inlägg, dvs det inlägg som sakligt får mig att fatta ett beslut kommer att belönas med TVÅ biocheckar. JAG är enväldig domare.
//P
Har nu lusläst forumet på info om olika avgassystem, men blir inte klokare av det.
Så den hjälp jag skulle vilja ha är
, Viket avgassystem skall jag välja (husa 650sm). och varför. Personligen är jag mest ute efter mer vrid och "goare" ljud. Toppeffekt tar jag på köpet. Så komm igen och gör en jämmförelse av så många system som möjligt m.a.p prestanda ,passning( har tex. läst att fp tar i soppakran o' förgasare). ljudvolym och inte minst ljudkaraktär, även pris och inköpsställe är intressant.Alla system kan jämmföras mot varandra ochi nte minst mot orginal systemet
Ps För bästa inlägg, dvs det inlägg som sakligt får mig att fatta ett beslut kommer att belönas med TVÅ biocheckar. JAG är enväldig domare.
//P