Rainey, Lawson, Agostini om Rossi

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Ras
Citat:

However, the proudest of Yamaha's past world champions and the man probably most comparable to Rossi in terms of talent, charm and racing achievements is Giacomo Agostini, the first true megastar of MotoGP.

Citat Giacomo Agostini:

"The Italian people waited 20-years for the next Agostini and Valentino has given them great happiness."

"Valentino is the kind of talent that comes along to any sport only once in a generation - there isn't a Bobby Charlton born every year!"

Länk http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=120105

Last edited:
Nicko@K.A.P skrev:
Citat:

However, the proudest of Yamaha's past world champions and the man probably most comparable to Rossi in terms of talent, charm and racing achievements is Giacomo Agostini, the first true megastar of MotoGP.

Citat Giacomo Agostini:

"The Italian people waited 20-years for the next Agostini and Valentino has given them great happiness."

"Valentino is the kind of talent that comes along to any sport only once in a generation - there isn't a Bobby Charlton born every year!"

Hehe skönt citat. Lika klockrent som din tilläggstext i rött på din sida :tummenupp

Ingen som ifrågasätter att Rossi är en grymt förare. Det är ju era fantasier.

Ludde78 skrev:
Dom är nog väldigt upptagna på annat håll :hihi

Ni motsäger ju er själva. Vad började Valentino åka med och tagit sina första titlar med?

Hör jag kören ropa något?

Tvåtakt!

Sedan ändrades reglementet... Men Valentino fortsätter vinna.

Nicko@K.A.P skrev:
Citat:

Citat Giacomo Agostini:

Vad är poängen? :va

Ludde o nicko pratar nog om det som står i nickos signatur, inte agostinis text?

Rolle Rotax skrev:
Ni motsäger ju er själva. Vad började Valentino åka med och tagit sina första titlar med?

Hör jag kören ropa något?

Tvåtakt!

Sedan ändrades reglementet... Men Valentino fortsätter vinna.
Nyteknik skrev:
Vad är poängen? :va
oFFkeFF skrev:
Ludde o nicko pratar nog om det som står i nickos signatur, inte agostinis text?
Nyteknik skrev:
Jag förstår fortfarande inte.

:3freak
:rofl :lol :rofl
Hahaha, jag orkar inte en gång till den här veckan!
Men en ledtråd kan jag bjuda på; oFFkeFF uppfattade, som vanligt, rätt! :tummenupp
Att somliga andra tolkade det annorlunda, gör bara nickos signatur ännu mer klockren! :brinnerup :hihi

Trevlig helg!

Ludde78 skrev:
Att somliga andra tolkade det annorlunda, gör bara nickos signatur ännu mer klockren! :brinnerup :hihi

Trevlig helg!
Det bjuder vi på mr. Perfect.
För övrigtä rmin avatar om handboll och inte fotboll. :D

Goodstuff skrev:
För övrigtä rmin avatar om handboll och inte fotboll. :D
Jag beskrev din avatar för en sportfåne och blev idiotförklarad för att jag trodde GUIF var ett fotbollslag. :hihi Den är lika kul oavsett. :D

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back