An3Azz
www.99riderz.com
Fick just ett samtal från radiotjänst där dom hade uppgifter på att jag köpt en video på onoff 2005-05-17, jag sa det kan aldrig stämma för jag har inte ägt en video på dom senaste fem åren. Johodå det står här i våra papper säger kärringen, började dock ana oråd så jag rotade i kvittohögen och hittade en serviceanmälan daterad 2005-05-17 Detta var för en förstärkare som jag lämnat in på reparation.
Onoff har allstå uppget att jag hämtat ut en ny video, istället för min gamla förstärkare som jag hämtade från reparation.
Nå vad göra, bita i det sura äpplet och pynta, lr stoppa tv:n i garderoben tills dom varit här? Tydligen kunde inte onoff göra nåt heller då dom inte verkar kunna avanmäla sin miss till radiotjänst. Har de väl kommit dit så skickar dom kontrollant om jag inte uppger att jag har tv tydligen...trots onoff:s miss.
Det är dom [tm] som rår för det!! 
Onoff har allstå uppget att jag hämtat ut en ny video, istället för min gamla förstärkare som jag hämtade från reparation.

Nå vad göra, bita i det sura äpplet och pynta, lr stoppa tv:n i garderoben tills dom varit här? Tydligen kunde inte onoff göra nåt heller då dom inte verkar kunna avanmäla sin miss till radiotjänst. Har de väl kommit dit så skickar dom kontrollant om jag inte uppger att jag har tv tydligen...trots onoff:s miss.