Racingförarmiddag i Stockholm den 25 December

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Är det någon som är sugen på att gå ut och käka och ev ta en bira på juldagen, jag kommer iaf att vara i Stockholm över julen så det vore kul att träffa er som kör RR eller mekar åt RR förare.

Var ska man gå isf, inget julbord tack helst bara vanlig mat.

Hittar du inte några RR-förare å käka med så finns det alltid SH-puben på juldagskvällen nere på Tivoli.

Alicia skrev:
Hittar du inte några RR-förare å käka med så finns det alltid SH-puben på juldagskvällen nere på Tivoli.
Tivoli är väl stängt den 25 :confused:

Jag kommer garanterat att vara hungrig även på juldagen så lite krubb på kvällen och :öl på rapido kanske?

Intresselista då

1. GSXR1100R
2. Moto GG
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Copy paste

GSXR1100R skrev:
Tivoli är väl stängt den 25 :confused:

Borde väl kanske finnas något hyfsat bra ställe på Götgatsbacken som är öppet på juldagen, tex Beefeater, http://www.beefeaterinn.nu/ Kanongod mat och dryck, och blir det många kan dom öppna upp källaren, vi brukar bli ett gäng från Rapido som går dit "dan före dan" sedan några år. Har mailat och frågat dom om öppettider.

/B

benkar skrev:
Borde väl kanske finnas något hyfsat bra ställe på Götgatsbacken som är öppet på juldagen, tex Beefeater, http://www.beefeaterinn.nu/ Kanongod mat och dryck, och blir det många kan dom öppna upp källaren, vi brukar bli ett gäng från Rapido som går dit "dan före dan" sedan några år. Har mailat och frågat dom om öppettider.

/B
Låter ju kanon Benkar :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Är det någon som är sugen på att gå ut och käka och ev ta en bira på juldagen, jag kommer iaf att vara i Stockholm över julen så det vore kul att träffa er som kör RR eller mekar åt RR förare.

Finns väl bara 1 ställe att besöka på juldagen, Engelen eller Kolingen, båda går lika bra. Humör bestämmer över eller undervåning... Garanterat sanslöst ös, årets bästa.

Men då kör jag ju bara gamla classichojar från sjuttio- och åttiotal så en krog som har traditioner från sextiotalet passar prima :tomten

GSXR1100R skrev:

Sparkade teamchefer då? :mad:

Det var helvete vilken rusning det var till denna aktivitet. Dricker inte folk sprit på juldagen längre?

Slå mig en signal gamlot, kan börja värma hos mig, är gräsänkling då...

GSXR1100R skrev:
Låter juh bra, då är vi 5 st törstiga :fyllisar

Så länge ni inte pissar på golvet och röker braj inomhus så blir det bra, ta med nå feta dvd:s också, har inte hunnit beställa best of bsb ännu tyvärr...

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back