Racing 4 Fun

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Någon här om skall till Racing4Fun´s arrangemang på Knutstorp den 2:e. Vore kul att även prata lite Svenska :)

Mvh//ZS

Synd att priset ligger där det gör, skulle anmält mig annars... :( Någon som vet om deras arrangemang är bra? Är det i lika hög klass som SSEMSE? Hur många pass brukar varje grupp få köra?

Svane skrev:
Synd att priset ligger där det gör, skulle anmält mig annars... :( Någon som vet om deras arrangemang är bra? Är det i lika hög klass som SSEMSE? Hur många pass brukar varje grupp få köra?

Deras arrangemang håller världsklass. Dom är dyrare, mkt p.g.a. att dom har bullerdagar. Du får komma dit med ditt helt öppna system utan någon bryr sig.
Omkörningar får göras på hela banan i Blå, Röd, Svart (vit) dock med respekt för den långsammare föraren. Du får 7 pass/dag.

Jag har kört med dem 3 dagar totalt och jag tycker det är kanonarrangerat. Värt pengarna.

De har grym organisation på det hela och har möte när de säger att de ska ha möte och startar körningarna när det är sagt. :tummenupp Och så är dem trevliga :)

Dogge, jag och Allan kommer vara där både fredag och lördag, så vi ses där om inte innan.

Zilversurfer skrev:
Deras arrangemang håller världsklass. Dom är dyrare, mkt p.g.a. att dom har bullerdagar. Du får komma dit med ditt helt öppna system utan någon bryr sig.
Omkörningar får göras på hela banan i Blå, Röd, Svart (vit) dock med respekt för den långsammare föraren. Du får 7 pass/dag.

Låter ju väldigt bra! Ska kolla upp läget lite...

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan