Race House Malmö Vintern 08/09

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
Intressekoll!
Ja tycker vi får ta å dra ihop ett gäng och bestämma en söndag i jan feb som vi åker ner och bränner några varv!!?? :yoparty :yoparty
Det kostar 180kr för en sönda å så måste man åka på miljöbensin som finns å köpa på platts.

Nån som har vart där och har lite erfarenheter??
http://www.racehouse.se/169-valkommen.htm

Några som e sugna??:va

1. Jag
2.
3.
4.
5.

Bifogat

• 150.jpg
    150.jpg
    123.2 KB · Visningar: 90
  • 151.jpg
    151.jpg
    129.6 KB · Visningar: 88
  • 169.jpg
    169.jpg
    118.1 KB · Visningar: 62
Last edited:
Jag måste säga att ja rekomenderar en helg innan jul, kanske nästa. Han ja köpte min 250 av jobbar där och han berättade att det var så dålig uppslutning så de kanske lägger ner det efter jul.

1. Classe
2. Karin
3.
4.
5.

Edit. Ja har varit där. Väldigt liten bana men såhär på vintern när abstinenesen e stor så är ja lätt på!

Vad kör ni med för däck på en sån bana? Ser ut att kunna bli obehagligt halt på betong golv om man inte använder klister på framhjulet :näsblod

Har för mig att det var asfalt. :va Vanliga däck går fin fint.

Jag måste säga att ja rekomenderar en helg innan jul, kanske nästa. Han ja köpte min 250 av jobbar där och han berättade att det var så dålig uppslutning så de kanske lägger ner det efter jul.

1. Classe
2. Karin
3.
4.
5.

Edit. Ja har varit där. Väldigt liten bana men såhär på vintern när abstinenesen e stor så är ja lätt på!

menar du 21/12?? de kanske kan funka.. tråkit om dom ska lägga ner.

är asfalt. Kör med medium eller hard däck. Däcken får inte vila något så de slits extreemt mycket.

Banan i sig är kanon kul så varför åker ni inte ner två gånger i månaden i stället ;)

2 gånger i månan hade vart kul!:yoparty
har du slicks till ktm,en? eller har du lagt ner åkandet helt?
har läst nån gång att det var lite svårt att få upp tempen i däcken stämmer det??

Last edited:
menar du 21/12?? de kanske kan funka.. tråkit om dom ska lägga ner.

har läst nån gång att det var lite svårt att få upp tempen i däcken stämmer det??

Nja, ja tänkte den 14:e.

Jag rekommenderar däcksvärmare, det är kallt inne i hallen. Fästet är helt ok och banan är rätt så kul, men det finns noll avåkningszoner förstås, och väggar och jättetraktordäck är hårda.

Jag rekommenderar däcksvärmare, det är kallt inne i hallen. Fästet är helt ok och banan är rätt så kul, men det finns noll avåkningszoner förstås, och väggar och jättetraktordäck är hårda.

Hur var det, fanns det el där nere eller behöver man ha elverk?

Utan avåkningszoner är ju Classe chanslös ;)
Jag är nog på, ska lämna motorn så snart jag blir julledig så kan det väl bli lite åka av igen...:)

Jag kör bara cross nu :( Men om det blir någon bana med riktiga tider runt gbg så står det en aprilia i garaget lika fort :)

Däckvärmare måste nästan ni slänga med, el fanns i väggen där nere.

Utan avåkningszoner är ju Classe chanslös ;)
Jag är nog på, ska lämna motorn så snart jag blir julledig så kan det väl bli lite åka av igen...:)

va vittsig du e:finger ,¨.

se till å lämna in motorn nu då!

Jag kör bara cross nu :( Men om det blir någon bana med riktiga tider runt gbg så står det en aprilia i garaget lika fort :)

Däckvärmare måste nästan ni slänga med, el fanns i väggen där nere.

hoppas vi får några fasta dagar på team 13 till sommarn.,
ja har inga däckvärmare så de får funka utan:)

Last edited:
ja har kollat lite å 14e funkar för mig., har du hört med patrik om han också e sugen?

Han lät lite sugen när vi pratade om det i stenungsund. Om vi blir ett gäng som åker så tror ja inte han bangar.

Själv ligger ja dock nu o feberyrar. :näsblod Har bihåleinflamation men har käkat antibiotika i 2 dar. Hoppas ja hinner bli frisk tills på söndag.

Han lät lite sugen när vi pratade om det i stenungsund. Om vi blir ett gäng som åker så tror ja inte han bangar.

Själv ligger ja dock nu o feberyrar. :näsblod Har bihåleinflamation men har käkat antibiotika i 2 dar. Hoppas ja hinner bli frisk tills på söndag.

får hoppas du kryar på dig till helgen!, jo de vore kul å va några stycken som åkte ner., kerttus kompis med kawan kanske också är sugen?

Ja får inse att ja e sjukare än ja först trodde. Ja lär inte köra hoj i helgen. :huvet Kerttu pratade om att sticka till http://www.sxsjovik.se/ denna helgen o dra till malmö nästa helg istället.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT