R1000 Falkenberg - The Movie

Tack för hosting & alla ni som hjälpte till, hoppas ni gillar filmen, mycket skak och flimmer men det får man ta på Rookie filmningsnivå.

/Fulklipparen

Bj.O.rn skrev:
färdigtankad å kollad :D

Jävligt fin :tummenupp

/B
Man :bow och tackar, synd att det filmen hackar ibland, vet inte varför :confused: MW måste få en mikrofon till nästa gång, man hör knappt vad hon säger ;)

Är det min dator på jobb som flippar eller här den hackig och har en massa "frameloss" ???

säkert min skitdator. :mad:

/KetogaN

KetogaN skrev:
Är det min dator på jobb som flippar eller här den hackig och har en massa "frameloss" ???

/KetogaN

Gör det här åsså, fast jag har en skitdator jag med.. :hej

/B

KetogaN skrev:

/KetogaN
Jag la in Frameloss bara för din skull ;)

Du får defragmentera innan du exporterar filmen så att hor-disken hinner med att skyffla data...

Det var alltså inte min dator som var trött utan mickes gammeldator som inte riktigt pallade med....

Men om man bortser från det (och det gör man gärna) så är klippningen helt underbar och nu sitter man med ett leende på läpparna.. Fan vilket härligt gäng ni alla är.. :rock

Bra jobbat alla som kämpat med filmen.

/KetogaN

KetogaN skrev:
Du får defragmentera innan du exporterar filmen så att hor-disken hinner med att skyffla data...

Det var alltså inte min dator som var trött utan mickes gammeldator som inte riktigt pallade med....

Men om man bortser från det (och det gör man gärna) så är klippningen helt underbar och nu sitter man med ett leende på läpparna.. Fan vilket härligt gäng ni alla är.. :rock

Bra jobbat alla som kämpat med filmen.

/KetogaN
Ja det verkar vara en trolig anledning till Framelosset, hor-disken glödde och hängde sig femton ggr, detta va den längsta filmen som jag klippt, jag har orginalet kvar ofragmenterat, jag provar att defragmentera den en gång så får vi se, tack för teknisk support.

Jodå!

Det var ingen dålig film det där!!!

Tummen upp :tummenupp för alla som lagt ner sin själ i detta magnifika jobb!!!!!!

Synd att fanskapet hackar bara, men det går kanske att lösa, annrs väldigt välkomponerad...!!

Sekvensen med MrX var obetalbar!!! :D

Next project: R-1000 på Knudan!!!

PS. Tycker att ni kunde filmat Jalle lite också... DS.

Fiiiiin film... :tummenupp
MrX var skitskoj! Tycker jag har sett dom solbrillorna nånstans bara... Hmmmm....

Last edited:
Re: Jodå!

XENOMORF skrev:
Det var ingen dålig film det där!!!

Tummen upp :tummenupp för alla som lagt ner sin själ i detta magnifika jobb!!!!!!

Synd att fanskapet hackar bara, men det går kanske att lösa, annrs väldigt välkomponerad...!!

Sekvensen med MrX var obetalbar!!! :D

Next project: R-1000 på Knudan!!!

PS. Tycker att ni kunde filmat Jalle lite också... DS.
Jalle & Zoulfly hade bottenstrid, Jalle vann och kom sist :D
Jag ska prova att defragmentera min HD i kväll, om filmen slutar hacka då så kommer den upp som en ny länk hos www.Ketogan.com

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Högsta betyg alltså!!!

Extra bra att ni filmar när varvningarna sätter igång, då ser det ut som om man ligger i mitten av fältet och kämpar........

Den där Mr X verkar bekant.......och cykeln som står bredvid har jag sett köra 1.03 på Knutstorp....kan de va Per Gustavsson?

Vi ses på Gelleråsen - då ska jag vinna så att jag får krama Macho Woman. :fakta

Suveränt jobb...igen :D Och en skön blandning på race och knäppigheter. Hoppas verkligen att det kan bli fler filmer under säsongen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT