R1 bak, frågor?

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Jag ska ju på med en R1'a bak på min gammelgixxer å jag hänger med på hur bakkåpan och sadlar ska sitta fast men hur fasen är bakljuset tillsammans med undertrayen monterad?

Jag äger ingen undertray ännu (kanske gör en själv). Jag har ju sett skruvhålen på bakkåpan men just baklyset är ett mysterium för mig...

Om någon kan tillgodose mig med bilder eller ritningar och förklarningar så vore det jättesnällt! :tummenupp

undertrayen är skruvad i bakkåpan :)

bakljuset är hänger på en del av bakramen med skruv,superenkel konstruktion :)
har för mig att det är så

på min följde det med ett nytt fäste till lampan som man skruva fast i ramen

Ingen som har någon bild eller liknande? Kan ju inte hjälpa att jag är så trög...

Med vilken sorts skruv är bakkåpan och undertrayen ihoppsatta med? Eftersom bakkåpan's hål inte är gängade måste det ju vara en mutter med i bilden... Eller?

Ingen som har en R1'a och vill hälsa på mig? :p

GrimReaper skrev:
Ingen som har någon bild eller liknande? Kan ju inte hjälpa att jag är så trög...

Med vilken sorts skruv är bakkåpan och undertrayen ihoppsatta med? Eftersom bakkåpan's hål inte är gängade måste det ju vara en mutter med i bilden... Eller?

Ingen som har en R1'a och vill hälsa på mig? :p

Sitter med plast plugg ( har ett specillet namn ) du kommer inte åt på R1:an med vanlig skruv och mutter nämligen. Baklyset kan du inte få dit utan riktigt fäste, du får nog borja svetsa lite i ramen.

PS Bry dig inte om pilarna som visar "stöd" enbart till för Graphic Art Moto Design´s undertail. DS

Bifogat

• lampa r1.jpg
    lampa r1.jpg
    37.1 KB · Visningar: 170
Back