R1-02 / -03 Röda ?

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
R1-03 såld
Är dom röda R1orna från 02 och 03 väldigt ovanliga? Tycker att det är den snyggaste färgsättningen men det finns inte så många att välja mellan. Finns en på blocket men den kostar lite för mkt, 87 000:-, visserligen ser den väldigt fin ut.

Hur många här på forumet äger en röd 02 eller 03'a ? Skulle va kul att veta. (dom silvriga finns det gott om har jag märkt)

shoei skrev:
2127533 Är dom röda R1orna från 02 och 03 väldigt ovanliga? Tycker att det är den snyggaste färgsättningen men det finns inte så många att välja mellan. Finns en på blocket men den kostar lite för mkt, 87 000:-, visserligen ser den väldigt fin ut.

Hur många här på forumet äger en röd 02 eller 03'a ? Skulle va kul att veta. (dom silvriga finns det gott om har jag märkt)

en röd, 75

http://www.blocket.se/vi/7969014.htm?ca=23_11_s

r1

du kan ju inte bet 87 tusen för en 02-03 hur fin den än är. max 70 tycker jag du ska ge. du kan få 04.or för 85 och det är en helt annan hoj. visserligen finns det folk som fortfarande begär 95-100+ för sina 04or men de lever nog i ding ding värld.

Aghili Racing skrev:
2127598 du kan ju inte bet 87 tusen för en 02-03 hur fin den än är. max 70 tycker jag du ska ge. du kan få 04.or för 85 och det är en helt annan hoj. visserligen finns det folk som fortfarande begär 95-100+ för sina 04or men de lever nog i ding ding värld.

max 70 k? Ding ding ding ding.... Det är minsann en trend att yttra sig om värdet på Rettor här på sporthoj :rolleyes:

Aghili Racing skrev:
2127598 du kan ju inte bet 87 tusen för en 02-03 hur fin den än är. max 70 tycker jag du ska ge. du kan få 04.or för 85 och det är en helt annan hoj. visserligen finns det folk som fortfarande begär 95-100+ för sina 04or men de lever nog i ding ding värld.

Åt du sagogryn till frukost?

Tjoffe skrev:
2127594 Jag har en 03 :tomten

Vad gav du för den?

Den där annonsen på blocket, för 87 000:-, är å andra sidan precis som jag vill ha den. Har kollat runt på vilket effektsystem jag vill ha t.ex. Kom fram till att devil var det snyggast. Denna har har devil helsystem. Den har öhlinsdämpare, power commander mm.

Den har bara gått 600 också, vilket får anses vara en klar fördel. Är lite sugen på att slå till men då rycker en del av sparpengarna. Har kollat runt på r'1or under de senaste månaderna och det här är den bästa hitils faktiskt. Men priset var ju lite sådär som sagt.

På ett unegfär, vad är rimligt att ge för just den här? (han kan ju inte räkna med att få tillbaka pengarna för det han lagt ut, vilket det kanske verkar som i dethär fallet)

Last edited:
shoei skrev:
2127693 Vad gav du för den?

Den där annonsen på blocket, för 87 000:-, är å andra sidan precis som jag vill ha den. Har kollat runt på vilket effektsystem jag vill ha t.ex. Kom fram till att devil var det snyggast. Denna har har devil helsystem. Den har öhlinsdämpare, power commander mm.

Den har bara gått 600 också, vilket får anses vara en klar fördel. Är lite sugen på att slå till men då rycker en del av sparpengarna. Har kollat runt på r'1or under de senaste månaderna och det här är den bästa hitils faktiskt. Men priset var ju lite sådär som sagt.

På ett unegfär, vad är rimligt att ge för just den här? (han kan ju inte räkna med att få tillbaka pengarna för det han lagt ut, vilket det kanske verkar som i dethär fallet)
försök att pruta ned den till 80 000!

shoei skrev:
2127693 Vad gav du för den?

Jag gav drygt 70k för min. Då satt det Akrapovic slipon, öhlins styrdämp mm. Den hade då gått 1400 mil.

attachment.php

Tjoffe skrev:
2129829 Jag gav drygt 70k för min. Då satt det Akrapovic slipon, öhlins styrdämp mm. Den hade då gått 1400 mil.

attachment.php

Det var ett bra pris! Vad tycker du jag ska ge max för den här som jag är intresserad av?

Nu är den min :) är så lycklig : D

Ett par bilder:

Och på den trevliga belysningen : D

Bifogat

• 7.jpg
    7.jpg
    137.4 KB · Visningar: 75
  • 8.jpg
    8.jpg
    129.7 KB · Visningar: 69
  • 3.jpg
    3.jpg
    57.1 KB · Visningar: 61
Så här ser färgsättningen på min 03a, btw snart till salu!

Bifogat

• smaller.JPG
    smaller.JPG
    141.4 KB · Visningar: 67
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten