Då har man mekat ner hojen i molekyler, för några hästar till..rätt dumt
när man ändå har en 230 stycken redan.. men men.
Planerna är att sänka kompan lite till med lågkompkolvar, byta turbo till en
16t , öka laddtrycket till 1,0b ,nytt grenrör med bättre pulser , bygga färdigt
alu. plenumet , byta till dump med mindre läckage, byta wg klocka till en som man kan lägga mottryck på och montera mystisk el/luft styrd ventil för mottrycket. Och om det hinns bygga om avgasröret så att det mynnar under baklyset och sen lite fräckare lack.
Några bilder på grenrörs bygget , den nya turbon o mcx dumpen (som ska vara bra). Och på den mystiska laddtrycks ventilen..ska funka så att när man uppnått det laddtryck jag ställt in givaren på växlar den så att den evakuerar den sida på wg:n där jag har mottryck och trycket läggs på den andra sidan membranet som öppnar wg:n .Givaren ska ställas ca 0,1b under det laddtryck som wg: själv reglerar.




när man ändå har en 230 stycken redan.. men men.
Planerna är att sänka kompan lite till med lågkompkolvar, byta turbo till en
16t , öka laddtrycket till 1,0b ,nytt grenrör med bättre pulser , bygga färdigt
alu. plenumet , byta till dump med mindre läckage, byta wg klocka till en som man kan lägga mottryck på och montera mystisk el/luft styrd ventil för mottrycket. Och om det hinns bygga om avgasröret så att det mynnar under baklyset och sen lite fräckare lack.
Några bilder på grenrörs bygget , den nya turbon o mcx dumpen (som ska vara bra). Och på den mystiska laddtrycks ventilen..ska funka så att när man uppnått det laddtryck jag ställt in givaren på växlar den så att den evakuerar den sida på wg:n där jag har mottryck och trycket läggs på den andra sidan membranet som öppnar wg:n .Givaren ska ställas ca 0,1b under det laddtryck som wg: själv reglerar.



