R1-00 stulen!

"Jimbo"

janos
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
TL1000S
Hej på er! Idag hände det som inte får hända, min hoj blev stulen.
Stölden inträffade i garaget i Malmö någon gång mellan den 12-14 Sep. ifall att någon såg något skumt? Jävla as därute som inte kan skilja på mitt och deras!!!!
Hojen är en R1-00 röd i nyskick, troligtvis inte längre...
MVH

Last edited:
Jimbo skrev:
Hej på er! Idag hände det som inte får hända, min hoj blev stulen.
Stölden inträffade i garaget på Branteviksgatan i Malmö ifall att någon såg något skumt? Jävla as därute som inte kan skilja på mitt och deras!!!!
Hojen är en R1-00 röd i nyskick, troligtvis inte längre...
MVH

Regnummer??

Håller ögon+öron öppna. Polisanmäld antar jag, så det är väl bara att ringa farbror blå om man skymtar den?

Beklagar det verkligen. Låter som det är en liga som åker runt här i och runt malmö. Jag och farsan fick våra snodda 1 sep (gsxr 750-97 och en zx12r-01) i Svedala, sen veckan efter snodde dem 3 hojar ute i alstad som också ligger nära malmö på den affären som heter något i stil med Gsm. Är för mycket sånt här nu. Får bara hoppas dem får tag i dem, helst innan slutet av september sen får vi ju ersättning istället. I och för sig har jag gett upp hoppet om att få tillbaka hojen i samma skick. Men man vet aldrig, finns alltid en chans till det ju. Hoppas du får tillbaka hojen iallafall.

Mr.Dna skrev:
Beklagar det verkligen. Låter som det är en liga som åker runt här i och runt malmö. Jag och farsan fick våra snodda 1 sep (gsxr 750-97 och en zx12r-01) i Svedala, sen veckan efter snodde dem 3 hojar ute i alstad som också ligger nära malmö på den affären som heter något i stil med Gsm. Är för mycket sånt här nu. Får bara hoppas dem får tag i dem, helst innan slutet av september sen får vi ju ersättning istället. I och för sig har jag gett upp hoppet om att få tillbaka hojen i samma skick. Men man vet aldrig, finns alltid en chans till det ju. Hoppas du får tillbaka hojen iallafall.
Tack för omtanken! Jag lider med er också.
Problemet är ju att man förlorar på det hur man än vrider och vänder på det. Självrisk, extra utr., värdeminskning enl. försäkringsbolagen mm. Ha det bra och lycka till

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman