R.o.H Fisketur med turbåtarna 12 mars

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Jag & sofie kommer att åka ut med turbåtarna lördagen den 12 mars.
priset för detta är 240:- för 4 timmar (8-12)

finns det fler som känner sig sugna på att komma ut lite, kanske fiska för första gången.

det skall finnas fiskespö & rulle att hyra på plats, men detta kollas upp innan det är dags.

om det finns stort intresse bland folket här, så kan man abbonera hela båten & då kostar det 1150:-/timme + moms

så då måste vi vara minst 25 personer

mer information finns att läsa på http://www.helsingborgsbatarna.se/

vilka vill med och fiska satan... sedan kunna ljuga i sommar om hur stora fiskar vi fått ?

1. ww
2. sofiiiii
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

vilka vill med och fiska satan... sedan kunna ljuga i sommar om hur stora fiskar vi fått ?

1. ww
2. sofiiiii
3. DasPB
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Skoj som bara den att fiska. Men 12:e Mars? Ni ska inte ut nu på Lördag då? 12:e det med ju... ;-)

Försök få åka med Vandia och Tomas som skeppare. Han är grymt duktig på att hitta Torsk.

1. ww
2. sofiiiii
3. DasPB
4. Bjurling
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Är det min lediga helg så är jag definitivt på, har fan inte fiskat på dom senste 2 åren:gråta
Farsan har haft fel båt för det dom senaste åren:näsblod

/Bjurling på sambons konto:)

1. ww
2. sofiiiii
3. DasPB
4. Bjurling
5. onedreamer
6. ev meteorita
7.
8.
9.
10.

jag vill jag vill jag vill :banana:banana:banana

Om den som fångar den fulaste fisken vinner tävlingen har sofiiii redan vunnit... :tungan

Man kanske skulle damma av spöet och vara med? Får se hur saker och ting utvecklar sig.

Om den som fångar den fulaste fisken vinner tävlingen har sofiiii redan vunnit... :tungan

Man kanske skulle damma av spöet och vara med? Får se hur saker och ting utvecklar sig.
Ha ha ha, den var giftig.

Kan vi ta firmabåten tro? ;)

klart, vi ska http://www.sporthoj.com/forum/newreply.php?do=newreply&p=5107081iväg iaf.

ingen ide att boka hela båten, så vi får helt enkelt vara där i tid för att få plats.

det är långtur (6 tim) på söndagen om det låter mer lockande, kostar
300 i stället för 240:-

4 timmars turen på lördag räcker för min del iaf, kommer ändå plocka upp mer fisk än vad jag äter :D:tuttar:yoparty

Ser fram emot detta, ska bli roligt :)

Vi får ha en liten tävling med samtidigt, alla kan ju lägga en tjuga mest för skojs skull och så har vi störst fisk och flest fiskar som tävlingskategori, sugna?

JA LÄTT ATT VI SKA HA TÄVLING FÖR JAG HAR REDAN BESTÄMT ATT JAG SKA HA DEN STÖRSTA FISKEN AV ALLA, EVER :tuttar Mohaha

Tycker också det räcker med lördagen :)

turbåtarna i Hbg var fulla eftersom intresset var lågt, men lyckades ordna 7 platser på turbåten från råå

så ni som känner att ni vill fiska, men inte bokat, får dyka upp & hoppas på ledig plats

Nappade det?
Vädret var ju kalas.

jodå det nappade.
dock var det sämre än på länge. mest troligt på grund av "stormen" som varit.

men det var blandat. 2 torskar & en del sill

jag fick största fisken :)

storfiskare.gif

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...