R.I.P. Prillan

Vila i frid Prillan, du är redan saknad.
Det smärtar mig att två fina tjejer har förlorat sin mamma.

vet inte vem prillan e men ingen roligt när unga går bort i cancer. hoppas hon hittat sin ro nu. o beklagar sorgen till er alla som kände henne.

...så många ggr vi setts och nu är det bara över/du är borta :-( tänker på dina barn och övrig familj och hoppas dom är starka och kommer ihåg allt som var bra och alla fina stunder... Som du vet så miste jag mina barns mamma i cancer så det är mycket som kommer upp ... Vila i frid ! /M

Kände henne inte men beklagar sorgen djupt och hoppas de som kände henne
kommer ihåg alla de bra minnena...
Vila i Frid
Daniel

VIF Finaste Prillan
Så ledsen att vi aldrig hann ta den där turen vi pratade om

Loppan

Visste inte...
VIF

Kände henne inte men mina djupaste sympatier! Hata cancer!

Vila i frid.

Wheela i Frid Fina Fina Prillis!! Kommer sakna dig ENORMT mkt :gråta

Tänt ljus för dig, och gråtit många många gånger för din skull, framför allt när du fick beskedet att cancern var tillbaka. Dedikerade min avhandling i cancer till dig. VAd stark du är (var!! :( ), ska tänka på det när livet känns tungt. Vi hann inte ses i söndags för du orkade inte, men å andra sidan kramades vi o du var såååå lycklig på din födelsedagsfest i februari, och ditt sista sms löd "Vi hörs lite senare då <3". Imorgon ska jag ta första hojturen, och den går i din ära. "Det går bra". Kommer ordna den STÖRSTA kortegen hojkollektivet sett för dig, som den ikon du är. Änglarna ska tydligen inte finnas här nere, så är det. Som du brukade säga: Ha en superduperpangfenomenaliskt bra resa till de andra, passa på att hälsa Krystal, farmor, mormor o mamma när du ändå är där. Krystal o du var av samma skrot och korn, mina favoritänglar :)

Många tårar till,

Din rosa syster, PMC syster, men framförallt energivän,

Johanna aka Joey Pussycat

:gråta
Det är ett stort tomrum där du ska vara. En god människa har lämnat alldeles för tidigt.
109.JPG

Tänker mycke på familjen och barnen. Alla tankar går till er i er stora sorg. :krama

Vila i frid rara Pillan alltid go å glad sprider nu sitt ljus i himlen istället.

Vi har gjort ett minnesmärke för Prillan så hör av er om någon annan också vill ha henne med när ni är ute med hojen.
Prillan fjril.jpg

Du spred värme, glädje och mycket kärlek till oss alla.
Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.
Vila i frid min vän saknaden är oerhört stor.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back