Råkade köpe en liten grej....

Rackzo

piskar nordhnet
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Flaka/R1
tjena! var med 2 polare o skulle kolla lite nybörjarhojar till dom idag, körde gbg runt o kikade. sen där på yamaha center hade ju dom jävlarna ställt ut en r1 -99 till salu. så nu några timmar senare så sitter man här med ett kvitto! :banana

sålde min gamla för typ en vecka sedan eftersom jag "nog" inte skulle köra så mkt, men det höll ju inte sålänge...

skitnöjd på alla sätt o så, bra att få garanti 6mån så man vet att allt är ok. devil high pipe satt det på med. fick dessutom ett bra pris.

nu till problemet, ska hem till skåne igen i slutet på maj, men här i gbg har jag inget garage!!! någon vänlig själ som har en plats över från tisdag nästa vecka till juni??

fan, e så jävla glad, har alltit velat ha en r1!! och får betala 7900kr i halvörsäkring och är 21år, bra pris det med tycker jag.

så, skönt att få skriva av sig lite... kör försiktigt där ute, vägarna suger, hål överallt.

grattis till köpet .. :Bugar
så ska ett köp gå till impulaktig
men varför kan du inte köra den förän juni :(

zajtar skrev:
2113651 grattis till köpet .. :Bugar
så ska ett köp gå till impulaktig
men varför kan du inte köra den förän juni :(

Köra kan du skriva upp att jag ska! men jag behöver någonstans att ställa den över natten, bor vid backaplan o känner mig inte så jättesugen på att ha den på gatan. har släkt ute i gråbo jag kan ställa den hos, men hade varit skönt med något som är närmare än 3mil. så ni med garage i gbg, gärna hisingen, inget litet hörn över?

jaha oke ..
då förstår jag ...

Rackzo skrev:
2113661 Köra kan du skriva upp att jag ska! men jag behöver någonstans att ställa den över natten, bor vid backaplan o känner mig inte så jättesugen på att ha den på gatan. har släkt ute i gråbo jag kan ställa den hos, men hade varit skönt med något som är närmare än 3mil. så ni med garage i gbg, gärna hisingen, inget litet hörn över?

Har plats på baksidan av huset (under tak och utan insyn) om det inte löser sig för dig på annat sätt. Bor i Bräcke så det är inte så långt hemifrån dig.

Långis vaktar med hagelbössan varje dag.. :hihi

Last edited:
Skrutten skrev:
2113882 Har plats på baksidan av huset (under tak och utan insyn) om det inte löser sig för dig på annat sätt. Bor i Bräcke så det är inte så långt hemifrån dig.

Långis vaktar med hagelbössan varje dag.. :hihi

låter skitbra! skicka gärna ett pm med telenr så ringer jag upp!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8