Rädda Jens!!! (Idol)

hahaha
lätt..

har ingen aning om vemfan jens är.. men om de e till å förstöra så e jag på :hihi

lägg ut nummer å tid att ringa så ska ja nog kunna slå en signal eller 2

Haha, ja det är fan sjuk att han kommit så långt.
Han har sugit hårdast av alla från första uppträdandet, det är fan ett skämt att han gått vidare.
Hoppas han vinner, hade varit grymt kul! :hihi

haha... kul ide. Lägger lätt ett par röster på fjollan nästa gång... Sprid till så många forum som möjligt!! :D

har gick på min skola innan han hoppade av för att han skulle få ett skivkontrakt enlig han själv.
han är så divig att det inte finns ord för det :4skrika
tror att han står över alla andra och senast imorse stod han i våran samlingssal och sa att han lätt skulle vinna hela idol :huvet
ett kokt stryk borde han ha :fatta!

A men för fan, hellre en bra jävel på radio än en kass liten Jens som ska bli vinterns stora stjärna. Nu när äntligen darin har börjat tinat ut på radio och man kan börja zappa lite radiostationer så kommer säkert den där snubben och förstör allt igen. Usch!

Det här är jävligt farligt. Det börjar alltid likadant.

"Öhh öhh vi röstar på han tönten" sedan slutar det med att tönten sitter som stadsminister! :D

Jag ska garanterat ringa ett samtal till hans ära när Idol sänds nästa gång. :D

Detta var den roligate idé hittills. Ju fler forum som involveras desto större är chansen att det hela går hem!

Jag trycker upp skiten på beautifulpeoples hemsida. Där finns genomslagskraft så det heter duga! *ironi när den är som bäst...*

Haha!
Skitkul!
Inget fel på namnet, men ojoj, vilken showare han inte är!
I slutändan är det ju mkt juryns fel.
Se på den där Filip förra året, ingen gillade honom men han fick en helvetes massa sympatiröster från tanter och fjortisar. Allt pga juryns hårda kritik.
Jag trodde de lärt sig något till detta år.
Folket röstar efter "vem som är söt" och vem det är synd om".
Hoppas Jens går till final, i så fall vinner jag vad så det står härliga till! :banana

jesseboy skrev:
Haha!
Skitkul!
Inget fel på namnet, men ojoj, vilken showare han inte är!
I slutändan är det ju mkt juryns fel.
Se på den där Filip förra året, ingen gillade honom men han fick en helvetes massa sympatiröster från tanter och fjortisar. Allt pga juryns hårda kritik.
Jag trodde de lärt sig något till detta år.
Folket röstar efter "vem som är söt" och vem det är synd om".
Hoppas Jens går till final, i så fall vinner jag vad så det står härliga till! :banana

va väl nån artikel i tidningen om varför de mest e killar som går vidare.. de va för att de bara e deprimerade småtjejer som sitter å blir våta i byxan av alla sminkade killar i de programmet

UrbanTiger skrev:
Lite mer eftersom du är hamsterpajjare :fakta
Mja, men jag håller mig nog fortfarande inom normalfördelningskurvan iaf. :tomten

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman