Rädda bastard-Yamahan....

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Här är historien...

1996 så var jag 14 år gammal och köpte jag en Yamaha Dt MX -94.:hojsmilie för 14 000kr. i Hallstavik.

nån månad senare så köpte jag trimkrök och jamalcool-dämpare för 500kr.

1997. så köpte jag 60cc och 16,5mm Mikuni fuggis.:hojraket för 600kr. (OUTLAW):yoparty

Ljudet när man fullspjällar en 16,5mm är grymt!

Körde slut på 2 drivpaket.:Bugar

Jag lade dessutom ut flera tusen i bensin och 2-taktsolja, castrol , biltema (skitolja) många mil vart det...

dragit hem den jävla moppen i ösregn en mil då den nöp mitt i natten och mobiltelefon var rätt sällsynt!:arsele

Jag kallades för " Bolmen" pga att jag inte direkt var snål med oljan i min baby...

Men allting fick ett förfärligt slut när jag 17 år gammal... JA JA.. bodde på landet och vissa polare bodde fan en mil bort så då åker man moppe tills dess att man får köra bil...

tyvärr så försökte jag då trimma den med kompisens flygplansmetanol i tanken utan ricinolja vilket gjorde att kromskalen på kulorna i ramlagren lossnade och hamnade i vevhuset.:lol:dummer ( sann historia btw):gnissla

Men ska den som ger sig... massa olja i vevhuset sen veva tills det går lätt... sen sälja!:yoparty

Hade henne i 3 år och gick inte en dag utan att jag red henne hårt så blåröken sprutade ur henne...

Nu vill jag ha tillbaks henne... och NI här på Sh ska betala henne till mig för jag saknar henne...:tuttar

Jag är bara för jävla lat för att sätta mig utanför coop som btw redan är taget av bulgo/rumän. liksom Ica Lidl ,systemet... sen är det ju kallt nu med...:(

Sätt in pengarna på Nigeriabanken@Torgny-Jönsson/Maffians-torped@.se

Blir det nå pengar över så köper jag en barnvagn för kärring är på smällen igen...:yoparty

mvh

Du får ju åtminstone översätta till engelska om du ska driva med mig..:lol

Nice try, men det var roligare första gången! Fast det får mig att fatta hur mycket jag saknar min Crescent Compact med hobbextrim, tack för det! :) :) :)

Blir så mycket "Nigeriabrev" om man ful-översätter till engelska...:fakta

3 års "moppe-fuckande":D

mvh

Den blev faktiskt rätt skoj på ett nigeriabrevsaktigt sätt efter en snabb vända i google translate. :hihi
Here's the story ...

1996, I was 14 years old and I bought a Yamaha Dt MX -94. 14 000kr. Hallstavik.

about a month later, I bought the trim curve and jamalcool attenuator for 500kr.

1997. I bought 60cc and 16.5 mm Mikuni fuggis. for 600 SEK. (OUTLAW)

The sound when fullspjällar a 16.5 mm is cruel!

Ran out of 2 drive package.

I also presented the several thousand in gasoline and 2-stroke oil, Castrol, biltema (crappy oil) many mil where it is ...

cashing the fucking mop in heavy rain a mil when pinched in the middle of the night and the phone was quite rare!

I was called "Bolmen" because I was not exactly stingy with oil in my baby ...

But everything got a terrible end when I was 17 years old ... YES YES .. lived in the country and some buddies lived a fucking mil away so when you drive moped until you get to drive ...

Unfortunately, I tried then trim it with a friend's airplane methanol in the tank without castor oil which made chrome shells of bullets in the main bearings loose and ended up in the crankcase. (True story btw)

But the person who gives himself ... lot of oil in the crankcase then cranking until it stops ... then sell!

Had her for 3 years and did not go a day without that I rode her hard so blåröken pouring out of her ...

Now I want her back ... and you are on Sh pays her to me because I miss her ...

I'm just too damn lazy to put me off the coop which btw is already taken by bulgo / Romanians. Ica and Lidl, the system ... then it's cold now ...

Put the money in Nigeria Bank @-Torgny Jonsson / Mafia-hitter @ .com

Will it reach the money over so I buy a stroller for bitch is knocked up again ...

Sincerely

Skulle kunna bidra med patientsavgiften för första läkarbesöket inför vasektomin som skulle kunna förhindra att ännu mer dumhet sprids men såg jag att det redan var för sent :brynad

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8