Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller definitivt med, SMCs bilagor är enormt bra har läst alla och även när de blivit uppdaterade. Gött, då får vi hoppas att lördagens teori komme ratt gå finemangikörkort mc är bra om man bara är ute efter att klara teorin. (den räcker)
men för din egen och andras skull i trafiken så finns det inte bara böcker att läsa, utan en hel del på internet
(bla. svmc) där man behandlar inte bara trafik, utan även fysiska egenskaper på en hoj som man kanske inte kan gissa sig till.
mitt råd är att klara teorin med ikörkort mc men sluta för bövelen inte där!![]()
Min fråga handlade om programmet, för er som använt er av den. Det står en förklaring på alla svar, varför det är som det är. Min fråga är helt sonika om det programmet räcker.. Sedan finns det teori i den.. Frågan är som sagt om det räcker, för er som vet om innehållet.
Svårt att säga då transportstyelsen slumpar fram frågorna ur en mycket stor frågebank. Vissa får rätt frågor dvs. de frågor de nött på div. hemsidor /appar andra inte. Men en sak är säker läser du boken & gör övningsfrågorna i boken & på körskolan & är normal begåvad klarar du teorin.Men är du för lat för det får du antagligen chansa ett par gångerr innan du är i mål, med lite tur godkännt direkt.
Ska du köra upp på intrudern? Om så hur går lågfartsdelen ?![]()
Ingen vänlig själ som övertalat dig att ta en lättare hoj?
Nej det är rätt är man en glidare så är man det fullt ut även om det innebär 5 uppkörningar - Keep up the good work![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |