Starstriker
Som man googlar får man svar
Hojen har varit lite vinglig de sista dagarna pga lågt lufttryck. Har inte orkat fixa det. Idag när jag höll på att skruva med en annan grej hittade jag en halv skruv i bakdäcket. Lika bra att plocka ut den.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT
Fan. Skulle låtit den sitta. Hojen ska in på service denna vecka. Hade iaf kunnat köra långsamt i 2 km med skruven där. Att man skall vara så förbannat klåfingrig.
Aja. Kom på den lysande iden att använda min dyra pluggsats för att tillfälligt fixa däcket så att jag kan köra till verkstan. Pluggarna är små "ringar" av gummi som man tillsammans med vulkmedel pressar ner i hålet mha nåt som liknar en virknål. Aja. Första pluggen går av innan den kommit ner i hålet. Andra också. Sista pluggen då? Jajamensan. Den går också sönder. Trots att jag gjorde enligt alla konstens regler.
MAN BLIR FÖRBANNAD!
Var i Sthlm kan man köpa fler plugg? Så centralt som möjligt bitte.
Clas Olsson hade inga.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT
Fan. Skulle låtit den sitta. Hojen ska in på service denna vecka. Hade iaf kunnat köra långsamt i 2 km med skruven där. Att man skall vara så förbannat klåfingrig.
Aja. Kom på den lysande iden att använda min dyra pluggsats för att tillfälligt fixa däcket så att jag kan köra till verkstan. Pluggarna är små "ringar" av gummi som man tillsammans med vulkmedel pressar ner i hålet mha nåt som liknar en virknål. Aja. Första pluggen går av innan den kommit ner i hålet. Andra också. Sista pluggen då? Jajamensan. Den går också sönder. Trots att jag gjorde enligt alla konstens regler.
MAN BLIR FÖRBANNAD!
Var i Sthlm kan man köpa fler plugg? Så centralt som möjligt bitte.
Clas Olsson hade inga.

) på helplatt när jag fick punka i västerås... bakdäcket klarade sig, så i med ny slang och sen var jag på väg igen!