Pungen fladdrar

Det fladdrar på rätt bra även med kläder. Jag har hört att det ska göra ganska ont att hoppa naken dessutom. Men det ser ju onekligen ehm... kul ut.

"Killen i mitten (Jonas) ser verkligen ut att ha...vårkänslor.
– Ha, ha. Ja, men det kan bli så där" :D

Dagens garv! Första gången jag ser bröst på det där sättet. Lär ju blåsa rent hela rövhåret på killarna när man hoppar sådär.

Bikerbitch skrev:
2153236 Dagens garv! Första gången jag ser bröst på det där sättet. Lär ju blåsa rent hela rövhåret på killarna när man hoppar sådär.

gör det inte det på tjejjerna med då :hihi

hehe ball bild men gammal. Har haft den sparad på datan sen förra året och man ler lika mycket varje gång man ser den hehe :hihi

någon mer än jag som tycker det är skumt att olika tidningar lite då och då tar såna här riktigt gamla internet-klassiker-bilder och skriver artiklar om dom några år senare? :3freak

Werzion skrev:
2153350 någon mer än jag som tycker det är skumt att olika tidningar lite då och då tar såna här riktigt gamla internet-klassiker-bilder och skriver artiklar om dom några år senare? :3freak

Själv har jag sedan länge slutat att förundras över aftonhorans tilltag.......

Bikerbitch skrev:
2153395 Tror inte tjejer har lika mycket rövskägg som killar, men tjejer har hår och det kan tas bort med rakhyveln i samma veva man putsar murvlan.

Det heter murvan! :mattias

Bikerbitch skrev:
2153395 Tror inte tjejer har lika mycket rövskägg som killar, men tjejer har hår och det kan tas bort med rakhyveln i samma veva man putsar murvlan.
och det gör inte killar då?
(förutom biten om murvan, iofs så är det nog vanligt att göra det också men inte på sig själv :))

Vad händer om man pissar (eller skiter, om man känner för det) under fallet? Faller man snabbare än pisset eller faller pisset ännu snabbare?

KalleNorton skrev:
2153506 Vad händer om man pissar (eller skiter, om man känner för det) under fallet? Faller man snabbare än pisset eller faller pisset ännu snabbare?

Troligtvis så har pisset högre max fallhastighet pga bättre aerodynamik så det bör falla från dig men med all turbuelns så är nog risken stor att du pissar ner dig.
Ät inte snö som blivit gul och pissa inte när du nakenfallskärmshoppar......

Boris JR skrev:
2153534 Troligtvis så har pisset högre max fallhastighet pga bättre aerodynamik så det bör falla från dig men med all turbuelns så är nog risken stor att du pissar ner dig.
Är det något du kan styrka med teoretisk bevisning eller behöver vi skicka ut experter från SH till att göra empiriska försök och hur många försök tror du i så fall att det behövs för att försöket ska vara nog styrkt?

Själv är jag nog mer av en teoretiker...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti