Pulverlackerare i Stockholm

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Jag letar en pulverlackerare i stockholmstrakten. Vill lacka fälgar, ekrar och nav på min 660. Tänkte höra om någon vet någon som är bra, dåligt, dyr, billig.

Har några repor på framfälgen, hur ska man åtgärda dem?

Slänger med en bild på hur det är tänkt att se ut i slutändan

Bifogat

• ktm_er6_r%C3%B6d_svart.jpg
    ktm_er6_r%C3%B6d_svart.jpg
    134.4 KB · Visningar: 237
Ulvsunda industrilack... Prata med Kjelle och hälsa från Henrik på Träinredningar. Dom e skitbra !

KN Lack och plåt på Rutger Fuchsgatan 4 (Söder). De tog 1500 totalt för att pulverlacka mina fälgar till gammelgixxern. Blev superbra. :tummenupp

tackar så mycket för alla svar.

När jag har kommit tillbaka efter min london-parta-järnet resa och fått ut tummen ur :arsele så ska jag ringa runt och höra vem som blir billigast. Kan ligga lite dåligt till ekonomiskt efter londonresan och planerad tattuering :gnissla

Men, av att döma på din bifogade bild som visar hur du vill ha resultatet så ser det ut som att du vill ha eloxerade fälgbanor och nav och endast ekrarna pulverlackade?

/Nitrous

Men, av att döma på din bifogade bild som visar hur du vill ha resultatet så ser det ut som att du vill ha eloxerade fälgbanor och nav och endast ekrarna pulverlackade?

/Nitrous

Ok men vad kan sådan kosta då? Sen vet jag inte vad det är för material på fälgbanor och nav.

Jag lacka mina fälgar på Töreboda lack de gick på 800 för fram och bak då var de med blästring.. tyckte de var ett bra pris... Jag harden färgen på fälgarna du lagt upp:tummenupp

Jag lacka mina fälgar på Töreboda lack de gick på 800 för fram och bak då var de med blästring.. tyckte de var ett bra pris... Jag harden färgen på fälgarna du lagt upp:tummenupp

Det låter ju riktigt billigt! Ska defenitivt höra med dem. Ungefär hur långt ligger Törebodalack ifrån södertälje (3mil söder om sthlm)

Hehe kollade upp ungefär vart det låg. Har ingen lust att åka totalt 100mil för att lacka dem. Töreboda låg ju 25 mil ifrån mig. inte riktigt i stockholmstrakten du :gnissla

har nu hittat vart jag ska blästra och lacka fälgarna. Det hela kommer att gå på ca 1500kr vilket blev mycket billigare än jag kunna tänka mig från början.

Kan ta ett tag men Uppdate och bilder kommer under arbetets gång.

har nu hittat vart jag ska blästra och lacka fälgarna. Det hela kommer att gå på ca 1500kr vilket blev mycket billigare än jag kunna tänka mig från början.

Kan ta ett tag men Uppdate och bilder kommer under arbetets gång.

Så, var någonstans blev det nu då? :)

Wierd Performance. Inte billigast, men kanonbra service.

Trådlyft no 2

Vill också veta var i Stockholm man i nuläget pulverlackar ett par ekerfälgar till bra pris ?

Måste man ta isär fälgarna, lossa ekrar o så eller går det o lacka hela ?

Ja, detta var ett nice trådlyft verkligen! :)

Tänkte stjäla tråden en snabbis och fråga om lackning av ett styre, det är ett original styre till min Ducce jag tänkte lacka svart nu i vinter. Eller inte jag utan en firma, så det blir top notch resultat. :hihi Fan, lackar man sånt själv föresten eller är det ända rätta att lämna styret till en lackerare? Styret kommer att vara nytt om nu det spelar någon roll.

Tack på förhand!

kan bli ett framtida projekt med pulverlackade fälg banor.
skulle vilja ha 3 kulörer på banorna. svart,orange och vit....
i lika stora fält... zpider är det möjligt?

Back