Pub säsongsavslutning |Sthlm|

Vilken dag passar bäst

• Antal röstningar
    0

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Nu när mc säsongen kommer igång lär det väl inte bli så många pubkvällar längre. Vi tänkte försöka avrunda pubrundorna med lite film+mat och jäkligt trevligt sällskap på Engelelen/Festvåningen Strix vid Slussen.
Kolla på lite egna mc-filmer m.m

Vad sägs om det? Är ni sugna på en finalpubkväll?

//Teo & BB

Låter superkul!! Jag är på!! :rock

:banana :banana :banana

om det kommer visas nån film med nån polly så är det inte tjejen i filmen som skrivit brevet

Låter jättekul att ha roligt (döööhhhhh :tungan ) men får jag bara fråga om vad det hela handlar om? Har jag missat nått viktigt i livet? :corn

vågen skrev:
Låter jättekul att ha roligt (döööhhhhh :tungan ) men får jag bara fråga om vad det hela handlar om? Har jag missat nått viktigt i livet? :corn

För att göra historien kort. Roller och Sweedo startade en pubtråd för väldigt länge sedan- 2003- Första pubkvällen blev på Akkurat tror jag.
Sen fortsatte vi ha pubkvällar och det blev 1 gång i månaden vi gick ut för att dricka sprit, snacka skit och ha kul. Fast då på Tivoli istället.
Nu inför "sista" pubrundan kör vi på Engelen istället där filmmöjligheter finns.
Det blir bara vi hojåkare till en början innan vi kan festa vidare på nattklubben.

Ett kul sätt att lära känna varandra när man är civilklädd och inte är ute o gasar

Micke; Kanske skall filma något som heter BikerGirls, massa snygga, tuffa tjejer på hoj.. Får väl se vad det blir för filmer, måste bestämma dag först o se om folk vill hänga med

Hannez; Det är sant. Det går faktiskt!

Jag e tokmycket på. Låter ju störtbra!
:fyllisar Här ska skålas :öl

Båda dagarna passar lika illa! :huvet
Hmmm, jag kanske kan lyckas byta ut mina pass men kan inte dricka, går det verkligen att gå ut nykter?? :va :confused:

:tummenupp :tuttar
Du borde faan ha massa trevliga media-kåt ( :D ) kompisar som vill ställa upp! =)))

Jag e förmodligen på jag med, datum = förmodligen inte så viktigt! =)

//Niklas

Bikerbitch skrev:
Micke; Kanske skall filma något som heter BikerGirls, massa snygga, tuffa tjejer på hoj..

jag e på. Låter roligt som piiiiiiip :yoparty :banana :fyllisar

Om jag hinner ska jag spela in en egen ego film spm vi kan se på :D

Johanjulgran skrev:
jag e på. Låter roligt som piiiiiiip :yoparty :banana :fyllisar

Om jag hinner ska jag spela in en egen ego film spm vi kan se på :D
Jag har en idé på film, det ingår en volvo & 1 styck e4:a mellan Sthlm-Uppsala... :rolleyes:

:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...